M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Kaikki naiset :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Kaikki naiset :attn:
:flower: Eli suurin osa palstalaisista kaikki tähänkin ketjuun kirjoittaneet naiset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
ei, kyllä sä olet ennemminkin palstan Pikkuvanha.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:NinaTT ei jankkaa, vaan keskustelee, teenlitku vetää herneet nenään olemattomasta, mutta Skarletti on AINUT ja OIKEA jankkaaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, ketkä on mahtaneet saada ihan bannia jankkaamisen takia... siitä varmaan vois sit valita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, ketkä on mahtaneet saada ihan bannia jankkaamisen takia... siitä varmaan vois sit valita![]()
Ei kai tuosta bannia saa?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:Scarlett ja METSOLA.
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, ketkä on mahtaneet saada ihan bannia jankkaamisen takia... siitä varmaan vois sit valita![]()
Ai ei vai? Kysypä Scarlettilta, saako![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, ketkä on mahtaneet saada ihan bannia jankkaamisen takia... siitä varmaan vois sit valita![]()
Ai ei vai? Kysypä Scarlettilta, saako![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, ketkä on mahtaneet saada ihan bannia jankkaamisen takia... siitä varmaan vois sit valita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Minä. Mut vain silloin kun olen oikeassa.![]()