Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Minä. Mut vain silloin kun olen oikeassa.![]()
Sä oot aina väärässä
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä ne on nää:scarlett ja teenlitku.
Alkuperäinen kirjoittaja vvvvv:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:NinaTT ei jankkaa, vaan keskustelee, teenlitku vetää herneet nenään olemattomasta, mutta Skarletti on AINUT ja OIKEA jankkaaja![]()
ja BV on wannabe-jankkaaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:NinaTT ei jankkaa, vaan keskustelee, teenlitku vetää herneet nenään olemattomasta, mutta Skarletti on AINUT ja OIKEA jankkaaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:NinaTT ei jankkaa, vaan keskustelee, teenlitku vetää herneet nenään olemattomasta, mutta Skarletti on AINUT ja OIKEA jankkaaja![]()
ERITTÄIN hyvin sanottu!
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:NinaTT ei jankkaa, vaan keskustelee, teenlitku vetää herneet nenään olemattomasta, mutta Skarletti on AINUT ja OIKEA jankkaaja![]()
ERITTÄIN hyvin sanottu!
Pakko peesailla...
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin loistava tiivistys, et pakko olla samaa mieltä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Btw, mikä on teenlitkun entinen nikki?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin loistava tiivistys, et pakko olla samaa mieltä =)
Voi..sinäkin täällä :heart: Mitä kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niin loistava tiivistys, et pakko olla samaa mieltä =)
Voi..sinäkin täällä :heart: Mitä kuuluu?
Kukkuluuruu, pelkkää hyvää vainOn vaan niin kiirusta koko ajan, ettei aika oikeen riitä tänne enää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Btw, mikä on teenlitkun entinen nikki?
Sörhis, Sörhipöykerö, Elopompelo, Sol Angel (hitto, miks mä muistin nuo kaikki).
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Btw, mikä on teenlitkun entinen nikki?
Sörhis, Sörhipöykerö, Elopompelo, Sol Angel (hitto, miks mä muistin nuo kaikki).
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kukkuluuruu, pelkkää hyvää vainOn vaan niin kiirusta koko ajan, ettei aika oikeen riitä tänne enää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:minàkin olen ihmetellyt, miosà piileskelet![]()