Kukaan aikuinen ei rakasta minua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja butterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

butterfly

Vieras
Äitini on sen sanonut minulle päin naamaa,mieheni ei vastaa kun kysyn mikä minä olen sinulle,muutakuin lastesi äiti.Kaipaan suunnattomasti mieheltäni helliä lämpimiä katseita,halauksia ja suukkoja,pieniä,mutta niin suuria asioita minulle.Meillä on 2 lasta ,kolmas tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Voi :( Jospa tilanne muuttuisi, ehkä miehesi ei vaan osaa puhua tunteistaan...

Äitisi sanoja ihmettelen :(

10v olutu yhdessä alussahan se halaili ja oli muutenkin ihana...mutta ei enää yhdeksään vuoteen....

Alkuperäinen kirjoittaja butterfly:
Äitini on sen sanonut minulle päin naamaa,mieheni ei vastaa kun kysyn mikä minä olen sinulle,muutakuin lastesi äiti.Kaipaan suunnattomasti mieheltäni helliä lämpimiä katseita,halauksia ja suukkoja,pieniä,mutta niin suuria asioita minulle.Meillä on 2 lasta ,kolmas tulossa.

No onhan se nyt jotenkin sua pitänyt hyvänä kun jo kolmas lapsikin on jo sikiämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja sikiö:
Alkuperäinen kirjoittaja butterfly:

No onhan se nyt jotenkin sua pitänyt hyvänä kun jo kolmas lapsikin on jo sikiämässä.

No silloin kyllä pussaa,mutta VAIN silloin.Kaipaisin hellyyttä muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Mitä jos sanoisit miehelles suoraan et sä kaipaat siltä läheisyyttä ja helliä sanoja. Meillä ei ainakaan mies ymmärrä jos sille yrittää vihjailla.

mutta jotenkin tuntuu,että tuleeko ne halaukset ym.silloin suoraan"sydämestä"vai onko se vaan-että halinpa-tässä-nyt-kun -on- pakko..

mun mies on samanlainen. alkuun kyllä riitti hellyyden osoituksia, mutta viimeiset viisi vuotta ollaan menty sillä periaatteella että kun sanon rakastavani mies sanoo niinmäki. j ajos en sano sitä vaikka vuoteen niin eipä hänkään aloitetta tee :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Mitä jos sanoisit miehelles suoraan et sä kaipaat siltä läheisyyttä ja helliä sanoja. Meillä ei ainakaan mies ymmärrä jos sille yrittää vihjailla.

mutta jotenkin tuntuu,että tuleeko ne halaukset ym.silloin suoraan"sydämestä"vai onko se vaan-että halinpa-tässä-nyt-kun -on- pakko..

Niin tuo tietysti on se ongelma mutta itse olen vaan huomannut ettei se vihjailu ainakaan meillä tuota tulosta. Olen niin monesti miehelle mököttänyt kun se ei ymmärrä mun vihjeitä. Tuntus kuitenkin et jos olette noin pitkään ollu yhdessä et miehes välittää susta kuitenkin vaikkei sitä välttämättä osaa näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
mun mies on samanlainen. alkuun kyllä riitti hellyyden osoituksia, mutta viimeiset viisi vuotta ollaan menty sillä periaatteella että kun sanon rakastavani mies sanoo niinmäki. j ajos en sano sitä vaikka vuoteen niin eipä hänkään aloitetta tee :(

Katosku mies ajattelee silleen et kun se kerran on sanonut rakastavansa naista, niin sitä ei tartte koko ajan toistella, ja mies kertoo kun rakkaus hänen osaltansa päättyy.

Yhteistyössä