Kumppanin ehdotukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilian

Vieras
Mieheni on useaan otteeseen ehdotellut, että strippaisin hänelle... Ensin pidin sitä vitsinä, mutta nyt hän on ihan selkeästi sanonut, että haluaa sitä. Olen kieltäytynyt, koska minusta tuntuisi tosi oudolta sellainen keikistely ja olen sen hänellekin sanonut. Hän vain itsepäisesti sitä kinuaa, ja on alkanut sitten katsella ties mitä pimukuvia ""koska minä en halua olla hänelle seksiobjektinsa..."". Minulle on tullut siis olo, että olen vain jonkinlainen katseltava ja kiihottava esine, jonka täytyy kiihottaa miestä yhä uusin tavoin.

Tämä tilanne on vaikuttanut seksielämäämmekin, sillä minun ei tee mieleni harrastaa hänen kanssaan seksiä läheskään niin usein kuin enne. Saatan jopa tuntea hänen kosketuksensa inhottavana. En ymmärrä häntä. En minäkään halua hänen alkanavan vetää minulle jotain striptease-showta: itseasiassa se olisi melkoinen turn-off... En kaipaa mitään ulkopuolisia ärsykkeitä halutakseni häntä, vaikka tunnen hänen kroppansa läpikotaisin. En etsi tarkoituksella mieskuvia internetistä tai katso elokuvia, joissa pääasiana on hyvinmuodostuneiden/leikeltyjen näyttelijöiden kroppien esittely.

Jos hän löytää himojensa ja halujensa tyydytyksen muualta kuin minusta, niin hienoa - sitä vähemmän häntä haluan. Itseasiassa mitä varten minä olenkaan? Mukavanpuoleinen panopuu?

Olisipa mielenkiintoista tosiaankin tietää, kuinka monen puolisko on asiaa ehdottanut? Oma mieheni on asiasta puhunut ja kertonut fantasioivansa siitä, että strippaisin hänelle. minua vain vähän epäilyttää, että hänen fantasiansa ja minun esitykseni eivät kohtaisi täysin toisiaan..:)

vaikka tykkäänkin kokonaisvaltaisesta ihmissuhteesta, on mielestäni välillä ihan kiva tulla 'esineellistetyksi'. Se on roolileikkiä, mutta ei ehkä sovi kaikille. Sitäpaitsi strippaaminen voi olla erittäin aistikasta ja eroottista.

Kyllä se on noloa ja hirveää katseltavaa tuo strippaus. Tosi ällöttävää, etten sanoisi. Mitä eroottista siinä on että joku hutsu kiemurtelee ja nakkelee vaatteitaan ja hiplailee itseään. Aivotonta ja ei millään tavalla eroottista puuhaa. Siinähän varsinaisesti nainen on juuri esine. Alentavampaa käyttöä naiselle tuskin voi olla. kun tuollainen ruumiinsa kauppaaminen?!

Minusta kyllä tuntuu, että kannattaisi kokeilla. Ei se sinulta mitään ota, mutta saattaa antaa sitä puuttuvaa huumoria, joka useista parisuhteista puuttuu.

Harjoittele hieman mukavan, tilanteeseen sopivan musiikin tahdissa itseksesi ja yllätä miehesi sellaisena hetkenä, kun tiedät hänen olevan oikein sexin nälkäinen.
Luulen, että koette mukavaa sexiä ja naureskelelle vielä vuosien kuluttua tempaukselle.

Ei sen tarvitse niin perusteellista olla. Aloita vilauttelusta sopivissa kulmissa.
En usko, että miestä kiinnostaa, jos näytät videolta aivojesi sisuskuvaa, niin se on, mutta jos piirrät pimpasta pikku kuvan, se ihailee viivan elämistä ihan heti. Niin se on. Ota tai jätä tai vaihda homoon.Se ei pyydä sinulta mitään noin törkeää, katselee vain naapurin isäntää, joka ripustaa pyykkiä narulle.

Mikähän minussa naisena sitten on vikana kun tykkään vietellä miehen juuri noin välillä leikkien nunnaa ja välillä sitä seksipetoa korsetissa-. Koskaan ei mies valita vaikka löytääkin välillä korsetin ja välillä ihan vain normaalin Eevan asussaan...

Nimimerkki ni noh, ei sinussa ole mitään vikaa, sinä vain ymmärrät nauttia seksistä seksinä ilman älyttömiä ""esineellistämis""-ajatuksia.

Itsekin olen miehelleni vaikka mitä sängyssä eikä mikään ujostuta, kiihottaa vain. En aina jaksa ymmärtää, miksi seksiin pitää liittää kaikkea tyhjänpäiväistä höpötystä ja kummallisia ajatuksia, eikö seksissä vain voi päästää itseään täysin valloilleen, heittää aivot narikkaan ja nauttia?

Tuskin mikään pelkkä panopuu olet, ehkä vähän mielikuvitukseton ja huumorintajuton tosikko.
Niin kuin joku sanoi, aloita pienistä vilautteluista. Osoita miehellesi, että suhtaudut häneen upeana uroksena, jota kannattaa vähän vokotella.

Mielestäni kyse ei nyt ole siitä, että suhteemme olisi kiihkoton tai estoton. Kyllä se mies on saanut ihan varmasti nähdä vilauttelua ja seksikästä vaatteiden riisumista ja roolileikittelyä yms. Kyse on siitä, että pidän henk.koht. jonkinlaisen strippausesityksen antamista typeränä ideana, se vaan tuntuu itsestä hölmöltä. Ei sillä, ettenkö ""avuineni"" siihen kykenisi, mutta eikö toisen vartalosta voi nauttia muutenkin kuin pistämällä se kiemurtelemaan seksikkäästi musiikin tahtiin vaatteiden lennellessä...?

Jotenkin minusta on kummallista, että parisuhteessa tulisi tehdä kaikki toisen eteen. Tottakai pitää ja saa tehdä myönnytyksiä, mutta ei mielestäni sellaisia, jotka itsestä tuntuvat vastenmielisiltä! Minusta osoittaa kunnioituksen puutetta se, että vaatii toiselta jotain, jota tämä ei ole valmis/halukas antamaan ja osoittaa tyytymättömyytensä loukkaamalla toista.

Mielestäni on sääli, että (onko se tämä aika vai mikä?) nykyisin kaikkien pitäisi olla valmiita kaikkeen ja mitään rajoja tai vakaumuksia ei saa olla. Kaikki on hyväksyttyä ja hyväksi, pitää kokeilla jos mitä outoa juttua, eikä saisi olla tyytyväinen mihinkään ""tavalliseen"" tai ""tylsäksi"" leimattuun asiaan. Ehkä se on vain niin, että nälkä kasvaa syödessä ja mikään ei riitä. Joka paikka pursuaa uutta uhkeaa ja eroottisempaa tarjontaa ja vaatimusta, joten niiden mukaanko tulisi elää? Pitääkö aina tavoitella ja haluta jotain muuta kuin jo on? Miksi verrata ja kadehtia toisia jos omat asiat ovat hyvin? Miten helkkarissa voi ikinä olla tyytyväinen jos jossakin on aina jotain parempaa ja uutta?

Niin kuule tiedätkö. Minä olisin onnellinen jos minun mieheni pyytäisi minua strippaamaan! Tai ehdottaisi joskus jotain muuta vastaavaa....tai ""esineellistäisi"" minut ihan miten vaan, vetäisi housut kinttuun heti kun astun ovesta sisään ja ottaisi minut. Mutta ei. Olisin todella onnellinen jos saisin tuntea olevani seksiobjekti hänelle.

Ei tunnu hyvältä sekään kun ei saa tuntea olevansa haluttu.

Paska juttu, olette päätyneet tilanteeseen, jossa toinen ilmeisesti haluaa ehdottomasti jotain, jota toinen ei missään nimessä halua antaa.

Nostakaapa se kissa pöydälle. Ei voi olla mikään elämän ja kuoleman kysymys joku strippausesitys, mutta teidän molempien aseteella, ja sillä mihin tuo näyttää johtavan ei ole kovin hyvää ennustetta.

Jos se nyt on vähänkin normaali mies niin kyllä se tajuaa, kun kerrot miksei strippaus onnistu. Älkää nyt kumpikin ruvetko linnoittautumaan omien 'minä tahdon' juttujen taakse.

Ymmärrän mitä tarkoitat, meillä homma on vain päinvastoin. Meikä olisi aivan häpnadilla lyöty, jos vaimo kävisi kimppuun ja esineellistäisi. Tarve kokea tulevansa himoituksi on suuri.

Vaimolta jos yrittää vetää housuja kinttuun ja ottaa heti, kun astuu ovesta sisään, niin saa kuulla: 'sulla ei taas ole muuta mielessä' tai 'eikö mussa muuta ole kuin tissit ja pillu'.

Jep. Olet vähän huumorintajuton tyyppi.

Tehkää leikki tästä. Sinä strippaat. Ja vastalahjaksi saat jonkun oman fantasiasi eli mies toteuttaa.

Tehkää vaikka selllaiset kupongit toisillenne lahjaksi, että ""toteutan minkä tahansa seksifantasiasi mukisematta ja innolla"".

On muuten aika hauskaa. ;-)

Jep, jotain huumoria on hukassa pahemman kerran....
Erotiikan kanssa touhuaminen pitäis olla iloista leikkiä, totiset torvensoittajat ei oikein......................

Elämme saman auringon alla, mutta niin eri maailmoissa.

Mark Knopfler

En kyllä koe, että olisin huumorintajuton, tai jotenkin estoinen seksin suhteen. Jos joku juttu ei vain tunnu omalta, niin miksi minun pitäisi siihen ryhtyä? On monia muita asioita, jotka minua kiihottavat ja varmasti häntäkin. Ihan sama asia olisi jos haluaisin, että hän sitoo minut ja pitää orjanaan, mutta hän ei sitä haluaisi - pitäisi koko touhua vastenmielisenä, ja minä vain kinuaisin.

Mielestäni seksiin liittyvät asiat ovat omaehtoisia, sellaisia, joita haluaa itse toteuttaa, ja joiden tietää olevan kumppanistakin kiihottavia. Jokin asia voi tietenkin olla omasta mielestä ns. vähemmän kiihottava, mutta kun tietää, että kumppani nauttii siitä, niin jo tieto siitä, että toinen nauttii, kiihottaa. Mutta toinen asia on, jos jokin on vastenmielistä - sellaiseen asiaan pakottautuminen voi viedä parhaassa tapauksessa halut seksiin kokonaan.

Kuinka moni oikeasti strippaa miehelleen? Kuinka moni tekee asioita, joista ei pidä miellyttääkseen kumppaniaan?

Olen joskus stripannut miehelleni. Tekisin mielelläni enemmänkin tuollaisia ""halvan naisen imagon"" juttuja, mutta häntä rupeaa liiaksi naurattamaan tai menee muuten hämilleen, joten en viitsi yrittää liikaa noita roolileikkejä. Niissä ei ole mitään järkeä jos molemmat ei ole mukana.

Enpä muista tehneeni mitään sellaista seksiin liittyvää juttua, jota en olisi halunnut eikä mies suostu minun kaikkiin ehdotuksiini.

Jos mies ottaisi jostain tietystä, minua ei-miellyttävästä tavasta fiksaation tai rupeaisi käyttämään sitä minua vastaan menisin kyllä itsekin aika haluttomaksi. Onneksi miehenikin on oppinut ymmärtämään, ettei meidän seksuaaliset eroavaisuudet ole toista vastaan eikä siis vedä tuollaisia johtopäätöksiä, etten 'haluaisi olla hänen seksiobjektinsa' tms...

Seksistä väitteleminen on aivan turhaa kummankin haavoittuvaisuudella pelaamista. Joskus voi tietty itsekseen miettiä, oliskos valmis pyörtämään puheensa jostain aiemmin ""vannotusta""...

""Tämä tilanne on vaikuttanut seksielämäämmekin, sillä minun ei tee mieleni harrastaa hänen kanssaan seksiä läheskään niin usein kuin enne. Saatan jopa tuntea hänen kosketuksensa inhottavana. En ymmärrä häntä.""

Keskustele miehen kanssa kiihkottomasti tästä. Ei miehen tarkoituksena varmasti ole saada vähemmän seksiä. Selitä oma näkökantasi.

Naiseni on pari kertaa stripannut minulle. Ihan kiva, muttei todellakaan mikään ihmeellinen turn-on. Ammattilainen on ammattilainen tekniikkalajeissa. Siksi on ymmärrä, miksi strippaus olisi miehellesi jotenkin tärkeää.

Yhteistyössä