Kun käy kaksi kertaa suihkussa viikossa, niin se riittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok. Tiedän kokemuksesta, et kyllä sitä pärjää tuollakin suihkuttelu määrällä(metsäreissulla esim.).. mutta se tietynlainen ihmisen oma "lemu" puskee nahan läpi muiden nenään takuulla. :) Ehkä ap on sellainen, jolla se ominaistuoksu on sitten hyvä mielestään.

En yhtään ihmettele kun välillä kuulee joidenkin valittavan ettei mies halua antaa suuseksiä naiselle yms. Kai niillä sit nainen käy juuri tuolleen pesulla pari kertaa vkossa ja tuoksuu luonnolliselta. Hyi...

Pienikään hiki ei ole hyväksi iholla muhia pitkään.. -erityisesti jos on atoopikko. Mielipiteitä on toki monia.. mutta parempi pikasuihku ja jos iho tuntuu kuivalta, niin hiukan rasvailua lopuksi. Moni terve-ihoinenkin vois muistaa tuon kosteusvoiteen käytön, jos haluaa ihon pysyvän pidempään hyvänä iän myötä.

[QUOTE="vieras";25531355]Kuulostaa vain kovin kummalliselta, miksi joku haluaa olla pesemättä itseään..[/QUOTE]

Miksi joku haluaa olla pesemättä itseään? Voi hyvänen aika sentään! Tietystkin siksi, että miksi pesulle on pakko mennä, mikäli sille ei ole tarvetta. Ei kait sinne pesulle huvikseenkaan mennä ilman mitään tarvetta. En näe mitään syytä ainakaan itselleni käydä suihkussa useammin kuin kaksi kertaa viikossa, koska sille ei ole ainakaan minun kohdallani tarvetta. En minä nyt huvikseen vettä lorota satoja litroja ja sen vuoksi maksa kalliimpaa vesilaskua.

Minä käyn pari kertaa viikossa myös suihkussa ja teen jokseenkin fyysistä työtä, mutta ei sitä näin talvella juurikaan hikoile, kun ulkona työskentelee. Kesäisin tulee käytyä useammin suihkussa. Niin ja ei mulla hiki haise normaalisti ja sen kyllä huomaan jos se alkaa haisemaan.

[QUOTE="ap";25531438]Miksi joku haluaa olla pesemättä itseään? Voi hyvänen aika sentään! Tietystkin siksi, että miksi pesulle on pakko mennä, mikäli sille ei ole tarvetta. Ei kait sinne pesulle huvikseenkaan mennä ilman mitään tarvetta. En näe mitään syytä ainakaan itselleni käydä suihkussa useammin kuin kaksi kertaa viikossa, koska sille ei ole ainakaan minun kohdallani tarvetta. En minä nyt huvikseen vettä lorota satoja litroja ja sen vuoksi maksa kalliimpaa vesilaskua.[/QUOTE]

Et siis urheile hikeen asti enempää kuin kahdesti viikossa? Tai harrasta seksiä? Siis urheilet hikeen asti ja harrastat seksiä enintään kahdesti viikossa? Entäs menkkojen aikaan, jos olet nainen, etkö peseydy silloinkaan? Entä jos olet mies ja runkkaat, etkö peseydy?

Minä käyn päivittäin, vaikken urheilisikaan joka päivä. Ihana mennä nukkumaan puhtaana, pysyy petivaatteetkin raikkaina.

[QUOTE="ap";25531438]Miksi joku haluaa olla pesemättä itseään? Voi hyvänen aika sentään! Tietystkin siksi, että miksi pesulle on pakko mennä, mikäli sille ei ole tarvetta. Ei kait sinne pesulle huvikseenkaan mennä ilman mitään tarvetta. En näe mitään syytä ainakaan itselleni käydä suihkussa useammin kuin kaksi kertaa viikossa, koska sille ei ole ainakaan minun kohdallani tarvetta. En minä nyt huvikseen vettä lorota satoja litroja ja sen vuoksi maksa kalliimpaa vesilaskua.[/QUOTE]

Kyllä moni käy suihkussa ihan huvikseen. Esim. ilman aamusuihkua ei vaan "herää". Miten tämä on niin vaikea ymmärtää/ hyväksyä. Siellä suihkussa ei ole pakko seistä pitkään, eikä ole pakko käyttää mitään pesuaineita.
En jaksa uskoa, että vastustuskykyni tai ihoni, saati sitten maailma tuhoutuu kolmen minuutin aamusuihkuni vuoksi.

Et siis urheile hikeen asti enempää kuin kahdesti viikossa? Tai harrasta seksiä? Siis urheilet hikeen asti ja harrastat seksiä enintään kahdesti viikossa? Entäs menkkojen aikaan, jos olet nainen, etkö peseydy silloinkaan? Entä jos olet mies ja runkkaat, etkö peseydy?

Minä käyn päivittäin, vaikken urheilisikaan joka päivä. Ihana mennä nukkumaan puhtaana, pysyy petivaatteetkin raikkaina.

Siis pitäisikö sun mielestä masturboinnin jälkeen käydä suihkussa??? :O

[QUOTE="eee";25531480]Siis pitäisikö sun mielestä masturboinnin jälkeen käydä suihkussa??? :O[/QUOTE]

No harvalla miehellä siemensyöksy tulee ilman roiskeita :D :D :D

Jospa ap on kaltaiseni: ei liiku usein hikeen, pesee ylä- ja alakainalot päivittäin, mutta koko kropan kahdesti viikossa JA TARVITTAESSA?!? Voipi olla Porvoostakin. Mutta enpä koe itseäni epänormaaliksi, eikä kukaan ole kyllä tullut haisusta sanomaan. lapset kyllä töksäyttelee monenmoista, tämmöistä ei. Tajuan kyllä mennä suihkuun hikoiltuani tai liattuani itseni.

Täällä toinen sammanlainen kuin Ap ja Sinä:)

[QUOTE="vieras";25531324]Uskomatonta, miten siivotonta porukkaa sitä vielä nykypäivän Suomessa voi ollakin! Mitä ihmeen metsäläisiä te olette, jos pari kertaa suihkussa riittää? Ettekö ymmärrä, että vaikka omat nenänne olisivatkin turtuneet hien tms. teistä lähtevälle hajulle, niin muiden ihmisten nenät eivät välttämättä ole ja heistä saatatte haista rankkitynnyrien lailla suorastaan kuvottavan pahalle.

Kyllä minua kuvottaisi, jos kaksi kertaa viikossa suihkussa kävisin. Yök. Ap ei taida olla parisuhteessa eikä varmaan pidä kotiaankaan puhtaana, varmaan kaksi kertaa vuodessa siivoamista on ihan tarpeeksi :)[/QUOTE]

okei. eli lääkäri ei tykkää jos peset joka päivä, mutta lähimmäiset pyörtyy jos joka kolmas?

onko se oikeesti kuolemaa kauheampi asia jos joku joskus haisee? samaan aikaan sitten kehdataan lemuta kaikenmaailman herkkukemikaaleille niin että allergiset oikeasti kärsii ja pahimmat eivät voi edes lähteä ulos? saisko sitä suhteellisuudentajua pyytää?

Täällähän jotkut hinkkaa lapsiaankin päivittäin suihkussa. Minusta siinä ei ole mitään järkeä!

Minulla on kavereita jotka käyvät suihkussa 2x päivässä, aamulla ja illalla ja pesevät pitkät hiukset yhtä usein ( ja eivät edes ole mitään urheilijoita, vaan ihan käyvät normaalissa toimistotyössä ja tulevat bussilla kotiin ) ihan käsittämätöntä.

jokainen toki omalla tyylillään, mutta kyllä ihminen voi olla puhdas vaikka ei 2x päivässä peseydy tai edes joka päivä. Eri asia jos tehdään fyysistä työtä ja urheillaan paljon. Toki silloin peseydytään ja usein.

[QUOTE="ap";25531211]Niin? Puhtaana voi pysyä vaikka ei kävisi kuin vain kaksi kertaa viikossa suihkussa.[/QUOTE]

No teillä seksi on sitten varmaan sisään ulos ja ravistelu. olet aivan täysi provo, häpeä.

[QUOTE="vieras";25531324] Kyllä minua kuvottaisi, jos kaksi kertaa viikossa suihkussa kävisin. Yök. Ap ei taida olla parisuhteessa eikä varmaan pidä kotiaankaan puhtaana, varmaan kaksi kertaa vuodessa siivoamista on ihan tarpeeksi :)[/QUOTE]

Siivoan kyllä kotini paljon useammin, kuin kaksi kertaa vuodessa. Mikä ihme sai sinut luulemaan moista?

[QUOTE="alma";25531531]No ei niitä roiskeita kai ihan päästä varpaisiin lennä! Ja siis vielä miehen omiin... Mitä ihmeen helikopteri-siemensyöksyjä teidän ukot harrastaa?[/QUOTE]

No kyllä sitä sen verran roiskuu ja suihkullahan se helpoiten lähtee. En tosin ole koskaan kyllä nähnyt, kun mies on runkannut, mutta kun itse olen häneltä siemensyöksyn saanut käsitöillä niin kyllä se sen verran on levinnyt, että mies on suihkuun sen jälkeen hipsinyt :D Vai olisko sun mielestä vaan pitänyt kostuttaa paperia ja pyyhkiä sillä? :D

Pyöräilen töihin, mutta ainakaan näin talvella ei tule kuuma. Pari kertaa viikossa kotona jumppaan aamulla ja sen jälkeen suihkuun, riittää vallan hyvin. En haise jielle vaan hyvälle. Vaatteitanikin pidän pari päivää töissä ja olen mielestäni edustavin töissämme. Arkivaatteet, ikäisekseni kuitenkin nuoremman näköinen ja vanhin porukasta olen, silti päihitän muut. Kukaan ei usko ikääni.

No pakko kai laittaa oma lusikkansakin tähän soppaan.
Mulla ei ole suihku neuroosia, pakko ei ole joka päivä käydä, jos ei tapaa muita kuin perheenjäseniä ja käy töissä, missä paska haisee joka tapauksessa ja koko ajan. Käyn noin joka toinen päivä, mutta en aina pese hiuksiani, ainainen kiire ja pitkien selvittely ja kuivaus vie aikaa. Urheilua ei tule harrastettua, mutta jos vahingossa tulee tai töissä on tullut hiki niin toki käyn suihkussa. Ja seksin jälkeen pesen aina alakerran, myös ennen. Kesällä, jos on kuuma saatan käydä parikin kertaa suihkussa per päivä ja talvella saatan käydä ihan huvikseni lämmittelemässä vaan. Joskun mennään miehen kanssa harrastamaan suihku pupuilua, koska se on kivaa. Tai sinne pääsee vaivihkaa lapsilta viikonloppu päivinä. Eli näin, jos jotakuta nyt kiinnostaa toisten peseytymiset ja miten erilaiset tavat meillä kaikilla on. Ja lapsista 5v poikani rakastaa suihkua ja menee sinne vaikka 3 kertaa päivässä ihan vaan leikkimään, jos en erikseen kiellä. 7v tyttöni ei taasen ole kiinnostunut lainkaan, suihkuun saa melkein pakottaa. Mies käy joka päivä ja aina saippuan kera, pidän sitä vähän liioitteluna, mutta se on sen asia, eipä haise koskaan pahalta. Ja koko perhe terveitä ollaan ja ihot kunnossa.

Se mikä mua ihmetyttää, MIKSI AP ALOITIT TÄMÄN KESKUSTELUN???

[QUOTE="eee";25531654]No en sun miehestä tiedä, mutta itse olen käsittänyt, ettei kovin monella nyt kuitenkaan olisi tapana roiskia sitä siemennestettä itsensä päälle yltympäriinsä päästä varpaisiin?! Siemennestettähän tulee kerralla yleensä 2–15 millilitraa eli korkeintaan ruokalusikallisen verran...[/QUOTE]

Mulla on hedelmällinen mies, roiskeita riittää! :D ei ole ihme, että on raskauttanut mut joka kerta eka yrityksestä ja kerran jopa keskeytetystä yhdynnästä :D

On se siemenneste sen verran tahmeaakin, että kyllä se suihkulla parhaiten lähtee, vaikkei niin roiskuisikaan.

Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Jos tekee siistiä sisätyötä, ajaa työmatkat autolla eikä harrasta liikuntaa, niin suihku pari kertaa viikossa riittää ihan hyvin. Eihän tule missään kohtaa edes hiki.

Itsekin menin tällä 2-3 krt/vko suihkumentaliteetilla useamman vuoden, vaikka asuin yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka kävi suihkussa jokaikinen päivä (fyysisen työnsä vuoksi).

Jos hiuksia pesee joka päivä, ne rasvoittuvatkin nopeammin. Päänahka tottuu pesuun. Välillä kannattaisi olla muutama päivä pesemättäkin hiuksia.

No kyllä sitä sen verran roiskuu ja suihkullahan se helpoiten lähtee. En tosin ole koskaan kyllä nähnyt, kun mies on runkannut, mutta kun itse olen häneltä siemensyöksyn saanut käsitöillä niin kyllä se sen verran on levinnyt, että mies on suihkuun sen jälkeen hipsinyt :D Vai olisko sun mielestä vaan pitänyt kostuttaa paperia ja pyyhkiä sillä? :D

No suurin osa miehistähän taitaa nimenomaan joko tulla talouspaperiin/nenäliinaan tai pyyhkiä roiskeet sillä. Sehän on ihan yleinen "vitsikin", että esim. sinkkumiehillä on yöpöydänlaatikossa tai tietokoneen vieressä vessapaperirulla.

Minä käyn joka päivä suihkussa, joskus useammankin, koska urheilen tai esim. siivoan. Saunassa käyn myös useamman kerran viikossa. Alapesuja teen montakin kertaa päivässä. Jokohan se ap pyörtyi?

hienoa.

Itse käyn saunassa n. kahdesti viikossa peseytymässä kokonaan. Alapään pesen päivittäin, ja hiuksia n. joka kolmas pv tarvittaessa käsienpesualtaassa. En harrasta hikiliikuntaa tällä hetkellä, koska en ehdi. Jos harrastaisin, ajoittaisin sen saunapäiville, tai kävisin harrastuspaikassa suihkussa (näin tein silloin kun ehdin urheilla). Ja kyllä tämä riittää peseytymiseksi.

Mä käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa! Pesen hiuksetkin joka päivä! Meillä ei ole suuretkaan vesilaskut, eikä haittaa jos muutaman euron menee suuremmaksi suihkun takia. Suihkussa on kivaa! :) Mä lotruttelen sielä aika kauankin.
Flunssassa olen noin viiden vuoden välein, ellei jotain pientä nuhaa lasketa.

PS: Jos urheilee, niin en mä kyllä mene treenien jälkeen hiestä märkänä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin.

Yhteistyössä