Kun mies ei enää huoli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outo"

Vieras
Mun mies ei enää kiihotu musta vaikka istuisin alastin se sylissä ja tekisin kaikkeni viekotellakseen. Väittä olevansa aina "väsyny". Me ollaan 4 vuotta oltu naimissa ja on 3 pientä lasta. Onhan ne illat aina hulivilia, mut ei se ainakaan mun haluja siltikään saa katomaan. Mä luulen että syy on mun muuttuneessa kropassa. Raskaus jättäny 5kg ylismäärästä vyötärölle ja imetys vei mun rinnat :( nyt ne pelkkää roikkuvaa nahkaa. Mun itestunto uhkaa kadota, kun mä en koe enää olevani nainen ja haluttu. Olen kyllä mielestäni ihan ok näköinen blondi painoindexi 22, ikä 20-30 välissä. Mä rakastan mun miestä enkä halua pettää sitä...oisko pariterapian aika, kun ei mies suostu kotona puhumaan näistä asioista?

Mä tein niin että petin.
En osaa olla asiasta kovinkaan katuvainen mutta en tietenkään ylpeäkään. Vituttaa eniten se että tekisin saman uudestaan.

Meillä on miehen kanssa vielä yli kymmenenkin vuoden liiton jälkeen hauskaa yhdessä mutta seksi mättänyt vuosia. Sitä ei ole.
Sain huomiota muualta ja otin sen vastaan.
Liittomme voi paljon paremmin kun olin tyytyväinen enkä kokoajan synkistellyt sitä ettei minua haluta enään.
Tosi väärinhän pettäminen on ja haluaisin sanoa että älä sitä tee kun pilaat kaiken mutta valitettavasti omalla kohdalla se teki vain positiivisia asioita.

Tiesikö sun mies, että petät? Mä olen ajatellu samaa, että mä hakisin sen nautinnon muualta ja olisin onnellisempi ja sitä kautta lapset ja mieskin...onnellisena tietämättömänä..

[QUOTE="outo";23673006]Tiesikö sun mies, että petät? ..[/QUOTE]

Ei se tiennyt eikä tiedä. Tuskin aavistelee, oli varmaan vaan tyytyväinen kun minä olin onnellinen enkä piinannut kysymyksillä siitä miksei minua halua.

Tapailin toista miestä puolisen vuotta. Pidän hänestä vieläkin tosi paljon mutta jouluna sanoin että toistaiseksi koitan olla tapailematta häntä, jään velä kiinni ja tuhoan pari liittoa ja ihmistä. Nähdään aina välillä töissä vaikka varsinaisesti samssa duunissa ei ollakaan. Kaipaan sitä intohimoa. En voi kieltää etteikö ole kiva kun välillä aina laittaa tekstarin miten ajattelee minua.
Koitan pysyä nyt uskollisena mutta tuntuu älytömältä olla nuori ja viehättävä nainen joka elää selibaatissa vaikka puoliso samassa vuoteessa. Tuntuu että menen hukkaan.

Must tuntuu ihan samalta! Mikä näitä miehiä vaivaa? Joka puolelta tursuaa juttua siitä kun miehet halua ja haluaa ja naiset valittelee päänsärkyä välttyäkseen puuhilta.... Paska puhetta kaikki. Tai sit jos se vika ei oo minussa niin sitten mun miehessä...tiedäppä tuota. Pitää vissiin alkaa kattelee itelle "salarakasta".

No laita jotkut seksikkäät rintsikat päälle, jos et oo sinut rintojes kanssa? Ja kilot saa pois laihduttamalla.. Miehes on varmaan ihan mahtavan upea ja lihaksikas itse?! :D Veikkaan, että ei. Tossa on pakko olla muutakin taustalla, kuin sun kroppas.

Se ei todellakaan ole kiinni kropastasi, vaan miehen tunteista. Voitte järjestää yhteistä aikaa ja katsoa mitä tapahtuu. Tämä vaati kuitenkin molemmilta tahtoa. Tulos voi tietty olla myös, että tarvittavia tunteita ei ole, jolloin pitää erota jos haluaa sellaisen suhteen jossa on läheisyyttä ja seksiä. Tunteita ei voi pakottaa.

Yhteistyössä