kun sain toisen esikoululaisen äidin numeron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luumu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luumu

Vieras
en tunne äitiä enkä lasta,en kumpaakaan edes nähnyt. en tiedä missä päin asuvat
mutta lapset ovat ystävystyneet ja oma lapseni puhuu jatkuvasti tästä lapsesta.
tänään oli yllätys kun päiväkodista annettiin tämä numero. ei sanottu mitään luulin että joku muistutus lappu ja kotona katsoin että äidin nimi + puhelinnumero

on ne kertoneet että ovat ystävystyneet ja oma lapseni paljon kyselee että voiko mennä kylään tai voiko se tulla meille kylään.
ja on ne varmaan sitä siltä toiseltakin äidiltä kyselleet että saavatko antaa

pitäskö mun soittaa ja mitä ihmettä mä sanon??

Näin ne ystävyyssuhteet alkaa. Reippaasti puh kouraan ja soittamaan. Kerro kuka olet, miksi soitat, ja mistä sait puhnron.
Pyydä lapsi teille kylään pariksi tunniksi leikkimään, tai treffit leikkipuistoon tai jtn.
Tarhasta ei anneta ilman lupaa numeroita, eli tuon toisen lapsen äiti on antanut lapun tädeille, jotka sitten antoivat sen sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Näin ne ystävyyssuhteet alkaa. Reippaasti puh kouraan ja soittamaan. Kerro kuka olet, miksi soitat, ja mistä sait puhnron.
Pyydä lapsi teille kylään pariksi tunniksi leikkimään, tai treffit leikkipuistoon tai jtn.
Tarhasta ei anneta ilman lupaa numeroita, eli tuon toisen lapsen äiti on antanut lapun tädeille, jotka sitten antoivat sen sinulle.

kai se pitäs uskaltaa mutta niin outo ihminen että jännittää jo nyt niin paljon.
ja kun en tiä kehtaako soittaa viikonloppuna tai viikolla kun ei tiä millaisia päivärytmiä on. onko kotona vai töissä.
ja sitten kun oma lapseni tyttö ja tämä toinen poika.

Höpsis! Soitat vaikka tänään tunnin päästä, sovitte sitten viikonlopulle tai ensiviikolle kyläilyn. Ja ei teidän äitien ole pakko ystävystyä, voihan lapset kyläillä toisillaan.
Sillähän ei ole väliä, vaikka tyttö ja poika, jos leikit ja huumori samanlaisia.
Sehän on hienoa, että löytää kavereita!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Höpsis! Soitat vaikka tänään tunnin päästä, sovitte sitten viikonlopulle tai ensiviikolle kyläilyn. Ja ei teidän äitien ole pakko ystävystyä, voihan lapset kyläillä toisillaan.
Sillähän ei ole väliä, vaikka tyttö ja poika, jos leikit ja huumori samanlaisia.
Sehän on hienoa, että löytää kavereita!

kiitos. kai se pitäs kun kerrankin saanut jonkun kaverin. mutta kun tuo on ny mun esikoinen ja koko tää eskari tohut ja kaverit uusi juttu niin jännittäähän tää.

Kaikki selviää kun soitat.
Se on tuo ikä, jolloin aletaan ystävystyä ja saada kavereita. Kaverit alkaa olla tärkeitä, ja noin, kun vanhemmat edes tietävät toisensa, se on turvallista.
Rohkeasti vain.

Tai laitat samanlaisen lapun menemään sen pojan kotiin.Ja meillä tyttö hoitaa noi soittelupuolet mielellään jo itse..me äidit puututaan puheluihin jos menee liian vaikeeksi :)

Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta näin vaikea? *huoh*

Sinuna soittaisin heti ja kysyisin, koska teidän poika ehtisi meille kyläilemään. Todennäköisesti äiti on tyytyväinen, kun saa lapselleen leikkiseuraa viikonloppuna, kun kaikki on niin tylsää, kun ei ole kaveria.

terveisin päiväkodin täti ;)

no ehkä mä teen tästä kärpäsestä härkäsen mut niin uus juttu.ja kun kyseessä poika eikä tyttö. tytöillä ja pojilla kuitenkin erileikit.
ja helpompaa tekis jos olis nähnytkin äidin. omani on puolipäivänen mutta tämä on hoidossa 4 asti

mutta rohkasen itseni ja soitan huomenna.
tyttö itse kyllä sanoi että näpyttele sä äiti numero niin mä juttelen =)
tekstiviesti ois kyllä helppo tapa

Uusimmat

Yhteistyössä