A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zarian:No, minä saan nyt kotihoidon tukea ja kuntalisää yhteensä n. 700?. Jos menisin kokopäivätöihin, palkkani olisi n.1500-1700?, ja hoitomaksuja maksaisin n.500?. Eli voittaisin 100-300?, mutta mutta...
Kumpi meistä ei osaa laskea?