Kun täällä aina sanotaan että toisen miehen vienti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Niin?

Mä en nyt tajunnu koko jutun pointtia. Siis sun joku ex-hoito oli vasta alkanu seukkailla jonku hätävaramuijan kanssa, sitten sä tajusit että voi hyvänen aika, sen ukonhan mä haluunki ja soitit sille, se pisti suhteensa poikki ja sitten aloitte olla yhdessä? Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä??!! Elämä on. Sitten tossa olis tehty väärin, jos se olis ollu tyyliin naimisissa sen toisen naisen kanssa, niillä pari mukulaa ja parinsadan tonnin asuntolaina ja sitten sä olisit alkanu vokotella sitä. TAI että olisitte alkaneet vehtaamaan suhdetta sen toisen naisen selän takana niin että se mies olis edelleen ollu sen kanssa ja samaan aikaan sun kanssa. Mutta tuollainen tuoreen suhteen päättäminen asiallisesti ilman että ketään petetään, mitä siinä nyt sun mielestä PITÄIS olla pahaa??!!

Mulla oikeesti meni koko jutun pointti ihan ohi.

Emt *häpeää*

Kunhan kirjoittelin ja mietiskelin, kun tästäkin aiheesta on niin paljon vääntöä aina;)

"Mä".

Mutta te varmaan asutte yhdessä, ettekä ole vasta tavanneet? Mun tietääkseni, mies ja tämä sen ex:sä olivat tapailleet vasta alle 2kk, että eivät todellakaan asuneet yhdessä ym.

Ihan oikein teit!Minäkin nappasin vauhdissa kaverin emännän ja nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraa.Ei sitä tuollaisessa tilanteessa kannata muiden tunteita miettiä.

hyvähän se noin on että toinen on sit heti jättänyt deittinsä eikä edes aloittanut mitään suhdesotkua selän takana, mut hassua on et moni haluaa sen entisensä vasta sitten takas kun on löytynyt joku uusi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
En mä ainakaan hyvää tykkäis jos mun ukko menis jutteleen toisen akan luo aamuyön tunneille asti...

En mäkään. Tietenkään. Mutta kysymys kuuluu: missä vaiheessa suhdetta voit alkaa kutsua sitä ukkoa "sun ukoksi" eli missä vaiheessa tapailu tai deittailu tai seksisuhde muuttuu seurusteluksi, kumppanuudeksi, suhteeksi.

Jos mun joku uusi ihastus, jonka kanssa treffailtu vasta muutama viikko/kuukausi, jättäisi mut jonkun entisensä vuoksi, niin ihan OK se olisi. Mutta jos MUN UKKO jonka kanssa on pidempi yhteinen historia, kenties sama osoite, kihlat vaihdettu, ehkä aviossa tai pari lasta, alkaisi deittailla jotain eksäänsä ja jättäisi mut sen vuoksi, se sattuisi eikä olisi ollenkaan niin OK vaikka sen jättämisenkin tekisi asiallisesti ja suoraselkäisesti, saati sitten jos mun selän takana pidettäis peliä pidemmän aikaa tämän eksän kanssa.

Hoksaatko eron? Mä käsitin, että tässä ap:n tapauksessa sen miehen suhde oli niin tuore että sitä ei edes suhteeksi varsinaisesti voi vielä kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ihan oikein teit!Minäkin nappasin vauhdissa kaverin emännän ja nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraa.Ei sitä tuollaisessa tilanteessa kannata muiden tunteita miettiä.

Kerro toki koko tarina.
nim.romantiikan nälkäinen utelias

Alkuperäinen kirjoittaja pimpe:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Kerro toki koko tarina.
nim.romantiikan nälkäinen utelias

No ei siinä sen kummempaa kuin kaveri oli reissussa ja menin kylille.Neiti tarjosi isännän oluita ja sttenhän sitä pitikin jäädä yökylille.Kyllähän se kamu pahoitti mielensä...

No ei siinä sitten mitään, jos eivät ollut kuin vasta alle 2kk deittailleet. Olihan mullakin muita miehiä muutaman kuukauden ajan, kun vasta tämän nykyisen kanssa mietittiin Ollako vai eikö olla yhdessä. :)