T
tytär
Vieras
Isäni on/off-naisystävä soitti minulle puhelun, jossa syytti ja sätti enkä saanut puheenvuoroa. Isäni on sairaalassa (aivoinfarkti) ja äitini on vahtimassa isäni koiraa, koska muut ei pääse kun on allergiaa ym ja koira on kuuro, sokea ja rampa diabeetikko, sen on oltava kotona kun haukkuu. Naisystänvä hyväksyi, että äitini hoitaa koiraa. Nyt kuitenkin sekosi aivan täysin, kun unohdin soittaa takaisin (pikkuvauva ja väsymys verottaa) että kuinka kauan äitini koiraa hoitaa. Pyysin kyllä anteeksi muttei kelvannut anteeksipyyntö.
.Syyttää äitiäni tunkeilusta ja on hullun mustasukkainen. Vaikka edellisellä kerralla syyllisti, että äitini pitää hoitaa, koskaa ei itse ehdi. "Kyllä minä ainakin auttaisin, jos eksäni olisi tuollaisessa tilanteessa", selitti oikein paatoksella.
Löin luurin korvaan, koska en jaksanut sitä hysteeristä huutoa. Lähetin takaisin viestin, jossa luki:
"Äitini sanoi, että tule vahtimaan koiraa jos haluat!!!
Sun kanssa ei saa puheenvuoroa.
Mulla on muutakin tekemistä kuin hullut akat.
Sanon äitille, ettei vahdi koiraa enää, vie vaikka piikille jos haluat."
Nyt on entistä hysteerisempi, soittelee mun sisarruksille ja itkee, huutaa, uhkaa mua kunnianloukkaussyytteellä. En ollut kovin kiltti joo, mutta pahoitin mieleni. Äitini joutui sentään siivoamaan paskat ja kuset huushollista, kun isäni oli onnistunut laskemaan alleen kaiken mahdollisen ja koira levitellyt ympäriinsä... Ja nyt äiti muka hekumoi siellä ihan innoissaan eksän perään!! Ei edes huolisi vaikka maksettas kaikki maailman mammonat.
Eli kysymykseen: Onko tuossa viestissä kunnianloukkaussyytteeseen perusteita? On tallettanut sen todisteeksi
.Syyttää äitiäni tunkeilusta ja on hullun mustasukkainen. Vaikka edellisellä kerralla syyllisti, että äitini pitää hoitaa, koskaa ei itse ehdi. "Kyllä minä ainakin auttaisin, jos eksäni olisi tuollaisessa tilanteessa", selitti oikein paatoksella.
Löin luurin korvaan, koska en jaksanut sitä hysteeristä huutoa. Lähetin takaisin viestin, jossa luki:
"Äitini sanoi, että tule vahtimaan koiraa jos haluat!!!
Sun kanssa ei saa puheenvuoroa.
Mulla on muutakin tekemistä kuin hullut akat.
Sanon äitille, ettei vahdi koiraa enää, vie vaikka piikille jos haluat."
Nyt on entistä hysteerisempi, soittelee mun sisarruksille ja itkee, huutaa, uhkaa mua kunnianloukkaussyytteellä. En ollut kovin kiltti joo, mutta pahoitin mieleni. Äitini joutui sentään siivoamaan paskat ja kuset huushollista, kun isäni oli onnistunut laskemaan alleen kaiken mahdollisen ja koira levitellyt ympäriinsä... Ja nyt äiti muka hekumoi siellä ihan innoissaan eksän perään!! Ei edes huolisi vaikka maksettas kaikki maailman mammonat.
Eli kysymykseen: Onko tuossa viestissä kunnianloukkaussyytteeseen perusteita? On tallettanut sen todisteeksi