kuusi vuotta kulunut erosta ja asiaa exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Koko sen ajan on ollut ihan hirveä,tehnyt kaikkensa vaikeuttaakseen minun ja lasten elämää.Exä on oikeasti narsisti eli ammatti-ihmiset sen todenneet.
Nyt ihan yhtäkkiä viimeisen kahden kuukauden aikana hän on kääntänyt kelkkansa täysin.
En ole kuullut ainuttakaan moitteen sanaa,arvostelua,negatiivisuutta.Soittelee paljon lasten asioista ja on kiinnostunut mitä ei ole ikinä tapahtunut.On asiallinen puhelimessa mitä ei ole koskaan ollut.
Jopa nauraa puhelimessa kertoessaan asioista.
Olisikohan nyt viimein tapahtunut se että olisi antanut avioeron anteeksi ja alkaisi käyttäytyä kuin ihminen minua kohtaan.
Lasten siellä ollessa on kuulemma käynyt todella vaikeaksi mutta mistä moinen 'ystävällisyys' minua kohtaan.
Hautookohan se taas jotain,mitä mieltä olette?

Nauti sen asiallisesta käyttäytymisestä, mutta ole varuillasi kuitenkin, ettet pety, kun palaa omaksi itsekseen. Ei paskakasakaan aina haise, kun tuulee sopivasta suunnasta.

Ehkä kiusaa nykyistään sillä että on sinun kanssa niin hyvää pataa, vaikka luultavasti on haukkunut sinut hänelle aiemmin monesti. Nyt saattaa olla hyvä aika romuttaa nykyisen itsetuntoa että se p*ska entinenkin on parempi kuin sinä ja on sitten niin hyvää ystävää sulle.

Ole varuillasi, ota kuitenkin ystävällisyys vastaan.

Jos on narsistiksi ammattilaiset todenneet niin ei se mihinkään muuttunut ole, ei sosiopaatitkaan muutu. En tiedä jos lääkkeillä sais jotain ihmeitä aikaan mut millään terapialla, itsetutkiskelulla tms. ei narsisti parane. Eli vetää nappeja tai (ja tätä itse veikkaisin) vedättää sua. ÄLÄ LANKEA.

Yhteistyössä