Kyllä isi on kakkunsa ansainnut <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Minä ostin kaupasta valmiskakun
Isit on yhtä tärkeitä kuin äiditkin. Tunnen kaksi yh- isää ja ovat mitä parhaimpia isiä mitä tiiän.
Kaikki kunnia kaikille iseille, ikään katsomatta <3

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä teen miehelle valkosuklaatytinää. Se on kaverillaan saunomassa jossain poikien illassa. Täällä on ihan hiljaista. :D Ajattelin, että voisin vielä vaikka keksiä keksireseptin.

[QUOTE="vieras";29197178]Kannatatko itse kreatonismia?[/QUOTE]

Joo. En tietenkään ollut paikalla, mutta uskon, että maailma ja maailmankaikkeus on syntynyt Jumalan avustuksella.

Mun omakeksimistä kekseistä tuli aika kummallisia. Laitoin niihin pätkiksen paloja. Poika otti niitä uunista ja uunin pohjalle tippui yks keksi ja vaikka otin sen pois, täällä haisee palaneelle.

[QUOTE="äiti88";29197569]Parempi valmiskakku kun ei kakkua ollenkaan. Mä vedän sit varmaan pohjat, kun ostin miehelle vaan kismetin. ei tuu kakkua.[/QUOTE]

Mä en ole tehnyt mitään mieheni isänpäivän eteen. Omalle isälleni ostin liput lätkämatsiin ja käyn huomenna tervehtimässä ennen iltavuoroon menoa. Meiän lapset ovat jo sen ikäisiä, että voivat muistaa isäänsä ihan oma-aloitteisesti =)

Mä en ole tehnyt mitään mieheni isänpäivän eteen. Omalle isälleni ostin liput lätkämatsiin ja käyn huomenna tervehtimässä ennen iltavuoroon menoa. Meiän lapset ovat jo sen ikäisiä, että voivat muistaa isäänsä ihan oma-aloitteisesti =)

Aivan, isot lapset voi tehdä sen kakun itse tai sit jotain muuta :) Meidän lapsi osaa toistaiseksi lähinnä läpsyttää isiä naamalle tai tehdä ison kakan vaippaan, joten mun piti vähän avustaa lahjonnassa....

Mä ostin lasten kanssa miehelle vaatteita. Vähän innostuttiin, ei ehkä niin paljoo ois tarvinnut, mutta sattu löytymään kivoja.

Myyjä kysyi, että laittaako se hinnan päälle tarran, niin sanoin, ettei tartte, kun se maksaa ne loppujenlopuksi kumminkin itse, kun ne on isänpäivälahjaksi. Tarkoitin, että kun meillä on yhteiset rahat, että nehän on miehenkin rahoja. Myyjä käsitti sit niin, että ostan omalle isälleni isäni antamilla rahoilla. Mua vähän hävetti ajatus, että isä antais mun ikäselle rahaa omiin lahjoihinsa, mutta en mä kehdannut enää korjatakaan, kun se sanoi, että sen isä on samanlainen. Myyjä oli semmoinen nuori tyttö, joten en ihmettele, mutta mahto se ajatella, että olipa pimee akka!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="äiti88";29197592]Aivan, isot lapset voi tehdä sen kakun itse tai sit jotain muuta :) Meidän lapsi osaa toistaiseksi lähinnä läpsyttää isiä naamalle tai tehdä ison kakan vaippaan, joten mun piti vähän avustaa lahjonnassa....[/QUOTE]

Juu, tottakai :) Ihanaa isänpäivää teiän perheelle, kuten muillekin toki :)

Uusimmat

Yhteistyössä