Kyllä isi on kakkunsa ansainnut <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O Mitä ihme porukkaa tääl taas on. Eikö voida vaan jutella normaalisti...

jos sellasta kaipaat ni oot ollu muutaman vuoden väärällä palstalla. ja jos et oo tota muka aikasemmin ymmärtäny ni täytyy olla aika tampio.
terveisin. valitettavan pitkäsäärinen naisihminen :) kautta malli kautta hyvännäkönen äiti joka ei heittäydy verkkareihin pukeutuvaksi mammaksi joka on hellan ja nyrkin välissä leipomassa kakkuja.

[QUOTE="...";29197802]harmi et en oo valas niinkuin sun vaimos on. Kokemuksesta varmaan puhut et aavistuksen hieltä haisevien jenkkakahvojen jälkeen löytää jotain mistä tuota porsasta vois ees yrittää hyväillä. Ja akkas haukkuu telkkarista valkovuodon hajuisena kaikki pitkäsääriset ja hyvännäköiset piikikkäät mallit, juuri ne, joita minä olen :) Kaunis ja upea.
Ja sieltä tulee "en tykkää pitkistä ja hoikista kun ihan oikeesti tykkään lihavista ja rumista naisista koska seon mun naismaku, en voi sille mitään"

yeah riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight ;D[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="...";29197815]jos sellasta kaipaat ni oot ollu muutaman vuoden väärällä palstalla. ja jos et oo tota muka aikasemmin ymmärtäny ni täytyy olla aika tampio.
terveisin. valitettavan pitkäsäärinen naisihminen :) kautta malli kautta hyvännäkönen äiti joka ei heittäydy verkkareihin pukeutuvaksi mammaksi joka on hellan ja nyrkin välissä leipomassa kakkuja.[/QUOTE]

Okei. Meinaatko sä, että mä olen sitten vai joku ihan hirvee rupale, kun keksejäkin leivoin?

[QUOTE="ville";29197817]:laugh:[/QUOTE]

ja villeki on ihan nykypäivän nimiä. ainakin kaikilla 25vuotiailla isillä on nimi "Ville"

no ei helvetissä ole :D

PAitsi että minä olen 24v ja UPEA!mallityttö :) hahahahahahahah

Oma Oma isä jo kuollut viime vuonna, joten poltan kynttilää ulkolyhdyssä hänen muistokseen. Rupeaa itekttämään, vaikka sinänsä poismeno ei ollut yllättävaa, oli jo lähes 80 v. ja sairaalloinen. Lapseni isän kanssa ollaan erottu, mutta kuitenkin niin palöjon tekemisissä, että ostin pikkulahjan hänellekin, kun osallitui niin ihanan lapsen tekemiseen. Lapsen papan luona käymme myös muistamassa tänään. Valmiskakuissa mitään vikaa: ihme nipottajia täällä. Olen itse surkea kakun tekijä ja miksi hitossa pitäis väkertää kauheen näköstä moskaa, jos ei kerta osaa? Ostan suosiolla valmiina kakut.

no kyllä ainkin tuo oli ihan atellin leipomon kakku. tuore, ei mikään pakasteversio, ne onkin pahoja.
Olishan siinä ollut noita voileipäkakkujakin, mutta joskus toiste sitten.
ymmmmärtäkseni täm kakku oli ihan samoja kakkuja mitä antell leipoo muutenkin,ja on tehty kyllä ihan samoista prustarpeista kuin normaalitkin kaut, ei mitän liukuhihnamoskaa joka on pakastettu.
hyvältä maistui ainkin =)
eikä varmasti olisi erottanut onko itsetehty vai ei.¨
tällä ajatuksella sitten myös ne kakut jotka tilataan leipomiosta on moskaa, vaika ne on parhaita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no kyllä ainkin tuo oli ihan atellin leipomon kakku. tuore, ei mikään pakasteversio, ne onkin pahoja.
Olishan siinä ollut noita voileipäkakkujakin, mutta joskus toiste sitten.
ymmmmärtäkseni täm kakku oli ihan samoja kakkuja mitä antell leipoo muutenkin,ja on tehty kyllä ihan samoista prustarpeista kuin normaalitkin kaut, ei mitän liukuhihnamoskaa joka on pakastettu.
hyvältä maistui ainkin =)
eikä varmasti olisi erottanut onko itsetehty vai ei.¨
tällä ajatuksella sitten myös ne kakut jotka tilataan leipomiosta on moskaa, vaika ne on parhaita.

MUUTAMA kirjoitusvirhe, taas.

Meillä oli Frödingen kakku pakastealtaasta. Oli hyvää. Osaan toki leipoa itsekin, mutta kun en arvosta miestäni yhtään eikä minulla ole mitään ylpeyttä mistään eikä taitojakaan ja olen paska kaksplussalainen, niin otin kaupasta.

Uusimmat

Yhteistyössä