Kyllä isi on kakkunsa ansainnut <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29197605]Olis kyllä itseäkin hävettänyt jos olisin sanonut että se maksaa takaisin ne kuitenkin.[/QUOTE]

Mut tottahan se on, että mies ne maksaa. Meillä on yhteiset rahat jotka tulee yhteisestä yrityksestä, jossa mies työskentelee mua enemmän. Lapsiltahan ne lahjat on, mutta eihän ne niitä itse maksa.

Jaa- Mä teen tänä vuonna ite. Ensimmäistä kertaa. Mies on ollut jo 11 vuotta isänä ja aikaisempina vuosina ei ole saanut kakkua (en sen puoleen minäkään äitinä ) keksejä ehkä. Mutta nyt tänä vuonna 12. kerran kunniaksi saa kakkua, ihan itse tehtyä.

No eivät kaikki sentään! Lasten isi on sekakäyttäjä, mooonta oharia lapsille tehnyt, ihme että on hengissä! Nuorin ei juurikaan ole siitä kiinnostunut, mutta 15v jaksaa vielä uskoa että muuttuu :(

[QUOTE="äityli";29197648]No eivät kaikki sentään! Lasten isi on sekakäyttäjä, mooonta oharia lapsille tehnyt, ihme että on hengissä! Nuorin ei juurikaan ole siitä kiinnostunut, mutta 15v jaksaa vielä uskoa että muuttuu :([/QUOTE]

Vakilassa istumista sanotaan myös kakuksi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29197635:
Jaa- Mä teen tänä vuonna ite. Ensimmäistä kertaa. Mies on ollut jo 11 vuotta isänä ja aikaisempina vuosina ei ole saanut kakkua (en sen puoleen minäkään äitinä ) keksejä ehkä. Mutta nyt tänä vuonna 12. kerran kunniaksi saa kakkua, ihan itse tehtyä.

"keksejä ehkä"
voi luoja. kuivia keksejä, kuka helvetti viihtii nykypäivänä syyä ees keksejä kun on kaikkee valmistakin tarjolla. en oo kuullu kymmeneen vuoteen et joku söis keksejä :D keksejä isänpäivänä = ehtoollinen = kuolemanrangaistus :D :D yäk. ajatuksestaki jo tukehtuu

Mun mies leipoo itse mulle kakut onneksi, niinkuin mä sille. Mun mies myös laittaa mulle aamu- ja iltapalat, sitä jotkut ihmettelee... :D

mä en ainakaan ihmettele. mut näen miehes sellasena naisen kaltasena touhuajana joka vääntää niitä kakkujaan ja leipiään ja musta se ei tuntus miltään niin naismaiselta tyypiltä. suloista ois jos joku oikein tatuoitu ja karski äijä tekis kakun. mut aivan yhdentekevää mitä joku lässykkä duunaa kakkujaan tai aamupalojaan, ehkä lähinnä oksettas ja seurustelu sellasen kans tuskin ois kestäny viikkoo kauempaa :)

[QUOTE="ville";29197759]Neropatti lensi omaan lankaansa. Minä leivon vaimolleni kakun. Kerrotko, mistä keräisin äitienpäivän kukat?[/QUOTE]

Äitienpäinä kuuluu hakea metsästä valkovuokkoja. Niin mun mies ainakin hakee lasten kanssa.

[QUOTE="ville";29197759]Neropatti lensi omaan lankaansa. Minä leivon vaimolleni kakun. Kerrotko, mistä keräisin äitienpäivän kukat?[/QUOTE]

nypi vaikka omat perskarvasi. tai oksenna vaaleanpunaista estrogeenihilettä vaimolles ja muuttaka sateenkaarenpäähän asumaan ja kasvattakaa vaaleanpunaisia poneja ja leipokaa yhdessä cupcakeja :)

[QUOTE="ville";29197770]Mieluummin oikeita kukkia kuin rikkaruohoja.[/QUOTE]

no siinätapauksessa itse kasvatetut orkideat kelpaa joissa on aidosta kullasta valmistettua hilettä. muussatapauksessa painu vittuun rehuinesi.

[QUOTE="...";29197766]mä en ainakaan ihmettele. mut näen miehes sellasena naisen kaltasena touhuajana joka vääntää niitä kakkujaan ja leipiään ja musta se ei tuntus miltään niin naismaiselta tyypiltä. suloista ois jos joku oikein tatuoitu ja karski äijä tekis kakun. mut aivan yhdentekevää mitä joku lässykkä duunaa kakkujaan tai aamupalojaan, ehkä lähinnä oksettas ja seurustelu sellasen kans tuskin ois kestäny viikkoo kauempaa :)[/QUOTE]

Mun mies miehekäs äijä, myös keittiössä puuhaillessaan. :p Huomenna on sen vuoro saada valmista. :D

[QUOTE="...";29197779]no siinätapauksessa itse kasvatetut orkideat kelpaa joissa on aidosta kullasta valmistettua hilettä. muussatapauksessa painu vittuun rehuinesi.[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="...";29197773]nypi vaikka omat perskarvasi. tai oksenna vaaleanpunaista estrogeenihilettä vaimolles ja muuttaka sateenkaarenpäähän asumaan ja kasvattakaa vaaleanpunaisia poneja ja leipokaa yhdessä cupcakeja :)[/QUOTE]

Jopas siiderivalasta nyt ärsyttääkin

[QUOTE="ville";29197792]Jopas siiderivalasta nyt ärsyttääkin[/QUOTE]

harmi et en oo valas niinkuin sun vaimos on. Kokemuksesta varmaan puhut et aavistuksen hieltä haisevien jenkkakahvojen jälkeen löytää jotain mistä tuota porsasta vois ees yrittää hyväillä. Ja akkas haukkuu telkkarista valkovuodon hajuisena kaikki pitkäsääriset ja hyvännäköiset piikikkäät mallit, juuri ne, joita minä olen :) Kaunis ja upea.
Ja sieltä tulee "en tykkää pitkistä ja hoikista kun ihan oikeesti tykkään lihavista ja rumista naisista koska seon mun naismaku, en voi sille mitään"

yeah riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight ;D

Uusimmat

Yhteistyössä