Ä
"äiti88"
Vieras
Juu, tottakaiIhanaa isänpäivää teiän perheelle, kuten muillekin toki
![]()
Kiitos samoin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, tottakaiIhanaa isänpäivää teiän perheelle, kuten muillekin toki
![]()
mä en oikeesti ymmärrä sua rollo. sä oot kokki. eikö sulla ole minkäänlaista ammattiylpeyttä kun ostat kakutkin valmiina
No mutta kyllä suurin osa miehistäkin hommaa äitienpäivänä valmiskakun, eikä monet viitti kukkiakaan kerätä itse vaan kaupasta tuovat. Eikä sitä kukaan arvostele.
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;29197635:Jaa- Mä teen tänä vuonna ite. Ensimmäistä kertaa. Mies on ollut jo 11 vuotta isänä ja aikaisempina vuosina ei ole saanut kakkua (en sen puoleen minäkään äitinä ) keksejä ehkä. Mutta nyt tänä vuonna 12. kerran kunniaksi saa kakkua, ihan itse tehtyä.
No mutta kyllä suurin osa miehistäkin hommaa äitienpäivänä valmiskakun, eikä monet viitti kukkiakaan kerätä itse vaan kaupasta tuovat. Eikä sitä kukaan arvostele.
Mun mies leipoo itse mulle kakut onneksi, niinkuin mä sille. Mun mies myös laittaa mulle aamu- ja iltapalat, sitä jotkut ihmettelee...![]()
Äitienpäinä kuuluu hakea metsästä valkovuokkoja. Niin mun mies ainakin hakee lasten kanssa.
Mun mies miehekäs äijä, myös keittiössä puuhaillessaan.Huomenna on sen vuoro saada valmista.
![]()