Kyllä isi on kakkunsa ansainnut <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli Frödingen kakku pakastealtaasta. Oli hyvää. Osaan toki leipoa itsekin, mutta kun en arvosta miestäni yhtään eikä minulla ole mitään ylpeyttä mistään eikä taitojakaan ja olen paska kaksplussalainen, niin otin kaupasta.

ja tuolla ajatusmaailmalal että kokin pitäis tehä kakku itte pitää sit sanoa että siivooja ei saa IKINÄ MISSÄÄN tilanteessa pyytää edes kotona siivoamaan muita ihmisiä tai leipuri ei saisi ostaa koskaan valmisleipää.

ja tuolla ajatusmaailmalal että kokin pitäis tehä kakku itte pitää sit sanoa että siivooja ei saa IKINÄ MISSÄÄN tilanteessa pyytää edes kotona siivoamaan muita ihmisiä tai leipuri ei saisi ostaa koskaan valmisleipää.

Suomen sosiaaliturva on todella hyvä, jos on varaa ostaa valmiskakkuja. Isänpäiväkakun kun jokainen pystyy itsekin tekemään, varsinkin jos on 24/7 kotona. Ja saanut kokin koulutuksen.

Pyydätkö sinä useinkin vieraita ihmisiä siivoamaan omassa kodissasi? :)

[QUOTE="vieras";29199695]Etkös sitten ole pubitarjoilija? :O[/QUOTE]

Millä logiikalla kokki on pubitarjoilija? Ja millä oikeudella sä määräät kuka saa tuntia ammattiylpeyttä?

Kokin pitää tehdä kaikki ruoka aina alusta asti itte, siivoojan pitää aina siivota itte kotinsa eikä voi vaatia sitä muilta perheenjäseniltä, hoitajat ja lääkärit hoitaa itte omat ja perheenjäsenten sairastumiset, roskakuskit vie itte omat roskansa eikä he saa tilata jäteautoa, opettajat opettaa itte omat lapsensa...

Lista on loputon jos tuolle linjalle lähdetään noiden joidenkin ketjussa märisevien logiikan mukaan.

[QUOTE="vieras";29199871]Suomen sosiaaliturva on todella hyvä, jos on varaa ostaa valmiskakkuja. Isänpäiväkakun kun jokainen pystyy itsekin tekemään, varsinkin jos on 24/7 kotona. Ja saanut kokin koulutuksen.

Pyydätkö sinä useinkin vieraita ihmisiä siivoamaan omassa kodissasi? :)[/QUOTE]

Mikä keskenkasvuinen se siellä huutelee?

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Isän muistaminen on tärkeää, ja kakun alkuperä (oma uuni, leipomo, kaupan pakasteallas) merkitsee siinä minulle yhtä suurimääräisenä kuin itikanpaska Itämeressä.

Hävetkää, jotka taas otitte asiaksenne arvostelulinjan :(

[QUOTE="vieras";29199871]Suomen sosiaaliturva on todella hyvä, jos on varaa ostaa valmiskakkuja. Isänpäiväkakun kun jokainen pystyy itsekin tekemään, varsinkin jos on 24/7 kotona. Ja saanut kokin koulutuksen.

kakku 15e, ei paha hinta.

jos on ammatiltaan siivooja niin siloinntietenkin itse siivoaa, ede niiden lasten ei trvii tuolla logiikalla siivota. Kuten lastenhoitaja tietenkään ei vie OMAA lastaan hoitoon mummolle

[QUOTE="vieras";29200025]No nyt tiedät.[/QUOTE]

Voi luoja. Mä en oo pubitarjoilija joten koita kestää se. Ja oikiasti mitä väliä onko joku pubitarjoilija vai ei? Mitä se muille kuuluu? Mä vain ihmettelin tuota, että miten kokki on muka pubitarjoilija. Ku tuolla joku vieras kertoi olevansa kokki.

Onpas ilkeitä ihmisiä taas liikenteessä :/ Surullista luettavaa. Ap varmasti tietää miehensä maun ja hankki sellaisen kakun josta tämä pitää. Eiköhän se oli pääasia, ei se onko se itse tehty vai ei.

[QUOTE="vieras";29199695]Etkös sitten ole pubitarjoilija? :O[/QUOTE]

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että olen pubitarjoilija? Siitäkö kun oli valmiskakku?

Siis onko Rollolainen kestoprovo, onko??! :D Ei pahalla Rollolainen, mutta kuulostaa jotenkin hulvattomalta ;D kokki ostaa valmiskakun... jne. :) mut kiva, et teillä oli kiva isänpäivä?

Ulkonäön puolesta olisi meillekin pitänyt ostaa pakastekakku... mutta onneksi maistui edes jollekin niin ulkonäköön ei kiinnitetty huomiota. Nuo pakastekakut on hyviä!

Ehkä aloituksesta vähän paistoi läpi sama viitsimättömyys, kiinnostuksen puute ja vetelyys joka tollolaisella on aika päällä varsinkin työnhaun suhteen. Mitä sitä kunnon itsetehdyllä kakulla kun vähemmälläkin pääsee!!!1

[QUOTE="Vieras";29201523]Eikö lastenhoitajalla tai lastentarhanopettajalla ole mitään ammattiylpeyttä jos joskus jättää lapsensa muiden hoitoon?

Kauhea haloo kun joku osti miehelleen valmiskakun millaista tämä toivoi.[/QUOTE]

Uusimmat

Yhteistyössä