Aamulla puettiin pojan kans vaatteita ku isäntä soitti ja haukku mun ja pojan pystyyn. Oli kuulemma pojan pihalelut jääny leveelles ja keskelle tietä. Mä olin kyllä erimieltä mutta oli ne siivonnu 5:15 töihin lähtiessään sivuun sieltä tieltä. No, noin puoltuntia myöhemmin menin sit ulos pojan kans, oltiin kaupunkiin asioille lähdössä, siivosimme ne lelut TAAS kasalle ja mentiin autolle; autosta oli varastettu mankka ja takakaiuttimen !!!!! |O |O |O |O
Arvoa niillä ei tokikaan ollut juuri mitään mutta vituttaa, ja eniten vituttaa se et tässä on tultu siihen tulokseen et tää on nyt jotain henk.kohtasta vittuilua koska ne pojan lelutki oli sinne tielle levitettynä. Ja pienenä Neiti Etsivänä oon täs ynnäilly et ainoo mahdollinen on mein baarin erittäin vaikea asiakas jonka kanssa mulla on ollu henk.kohtaisestikki ongelmia. (huom: asumme pienessä kylässä jossa kaikki tuntee kaikki)
Arvoa niillä ei tokikaan ollut juuri mitään mutta vituttaa, ja eniten vituttaa se et tässä on tultu siihen tulokseen et tää on nyt jotain henk.kohtasta vittuilua koska ne pojan lelutki oli sinne tielle levitettynä. Ja pienenä Neiti Etsivänä oon täs ynnäilly et ainoo mahdollinen on mein baarin erittäin vaikea asiakas jonka kanssa mulla on ollu henk.kohtaisestikki ongelmia. (huom: asumme pienessä kylässä jossa kaikki tuntee kaikki)