Kyllä olen taas ylpeä kotiäitiydestäni ja että lapset saavat olla kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylpeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylpeä

Vieras
Laitoin nukkumaan 5,5v poikaani ja iltasadussa oli maininta herätyskellosta niin tämä kysyi että mikä se on :):) Selitettyäni poika tuumasi että onneksi meidän ei tarvi herätä sellaiseen ääneen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä:
Laitoin nukkumaan 5,5v poikaani ja iltasadussa oli maininta herätyskellosta niin tämä kysyi että mikä se on :):) Selitettyäni poika tuumasi että onneksi meidän ei tarvi herätä sellaiseen ääneen :)

Reps!! No kysytään asiaa uudelleen kahden vuoden päästä:) ps. Ei meidänkään tarhalainen kelloon herää....

Alkuperäinen kirjoittaja menestyvä äiti:

Reps!! No kysytään asiaa uudelleen kahden vuoden päästä:) ps. Ei meidänkään tarhalainen kelloon herää....

Ai miksi kysyisit kahden vuoden päästä uudelleen? Tsori,aivot jo nukkumassa ;)

No eipä meidän lapsetkaan tiedä mikä herätyskello on, vaikka eivät kotihoidossa olekaan =)
Ja heräävät joka ikinen aamu seiskalta, vaikka kotipäiviä on viikossa 4-5 ja hoitopäiviä 2-3. Eli ei meillä herätä edes siihen kännyn piipitykseen, vaikka mä mielelläni siihen heräisinkin, se meinaan soi 7:45 aikaisintaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
ei moro, tuli varmaan hyvä mieli ku tänne avauduit :laugh:

Tottakai tuli :) Ja puhuttiin me muutakin kun selitin että se soisi jos äiti olisi töissä ja teidän pitäisi olla hoidossa niin eipä tuo poika siitä kovin innostunut ollut sellaisesta vaihtoehdosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja menestyvä äiti:

Ai miksi kysyisit kahden vuoden päästä uudelleen? Tsori,aivot jo nukkumassa ;)

Näet sitten:)

Tottakai tuli :) Ja puhuttiin me muutakin kun selitin että se soisi jos äiti olisi töissä ja teidän pitäisi olla hoidossa niin eipä tuo poika siitä kovin innostunut ollut sellaisesta vaihtoehdosta :)

No saako se lapsi edes kerhossa käydä, vaan joutuuko olemaan pelkästään kotona? :whistle:
Mitäs poika sanoo sitten, kun menee esikouluun, vai meneekö? Kouluun ainakin on pakko mennä, vaikkei innostaisikaan.
Kaikki mun tuntemat viisivuotiaat menee riemusta kiljuen tarhaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

No saako se lapsi edes kerhossa käydä, vaan joutuuko olemaan pelkästään kotona? :whistle:
Mitäs poika sanoo sitten, kun menee esikouluun, vai meneekö? Kouluun ainakin on pakko mennä, vaikkei innostaisikaan.
Kaikki mun tuntemat viisivuotiaat menee riemusta kiljuen tarhaan B)

Oho sori jos sohasin pesään tikulla,olipa vastaus ;) Ihan kuule hän käy kahdesti viikossa kerhossa,harrastaa kahta harrastusta ja menee esikouluun.Mun omani ei kiljuen menisi vaan tykkää olla kotona äidin kanssa puuhaillessa ja askarrellessa sekä sisarusten kanssa ja saa naapurien lasten kanssa leikkiä rauhassa :)

Niin ja piti sanomani että eskaria hän odottaakin innolla :) Mutta enhän mä puhunut mistään kouluhommista vaan siitä että ei tarvitse mennä vieraiden hoteisiin päivisin vaan saapi olla kotona :)

Oho sori jos sohasin pesään tikulla,olipa vastaus ;) Ihan kuule hän käy kahdesti viikossa kerhossa,harrastaa kahta harrastusta ja menee esikouluun.Mun omani ei kiljuen menisi vaan tykkää olla kotona äidin kanssa puuhaillessa ja askarrellessa sekä sisarusten kanssa ja saa naapurien lasten kanssa leikkiä rauhassa :)

Mites te kerhoaamuina heräätte? Sitä ajoin takaa...sekä sitä, että eipä siinä suurta eroa ole onko lapsi kerhossa ja harrastuksissa, vaiko päiväkodissa (paitsi jos hoitopäivät on kymmentuntisia ja niitä on viikossa viisi).

Heh, kouluun on ainakin pakko mennä :laugh:

No hei ylpee onneks olkoon, jos viihdyt kotona noin kauan ja miehesikin jaksaa katella ja kustantaa valitsemasi tien. Itellä ei olis kyllä varaa jäädä kuudeksi vuodeksi kotiin, eikä kyllä kiinnostustakaan sen puoleen.

Pistäkäähän äkkiä toinen tilaukseen, niin saat pidentää sitä kotona oloaikaa, kohtahan sun nassikka onkin jo koulutiellä meinaan.... :/

..kuulostaa

päiväkodissa lapsia kidutetaan piirileikeillä ja terveellisellä ruoalla, ulkoillakin on pakko kahdesti päivässä myös SATEELLA =O
Aivan järkyttävä paikka, kerrassaan hirveä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Mites te kerhoaamuina heräätte? Sitä ajoin takaa...sekä sitä, että eipä siinä suurta eroa ole onko lapsi kerhossa ja harrastuksissa, vaiko päiväkodissa (paitsi jos hoitopäivät on kymmentuntisia ja niitä on viikossa viisi).

Aiemmin tuolla kerroin että herää seiskan maissa ja ysiltä alkaa kerho,että hyvin herätään :) No on siinä nyt mielestäni suurikin ero onko vanhemmista erossa pitkän hoitopäivän vai sitten lyhyen kerho-tai harrastusajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihanalta:
..kuulostaa

päiväkodissa lapsia kidutetaan piirileikeillä ja terveellisellä ruoalla, ulkoillakin on pakko kahdesti päivässä myös SATEELLA =O
Aivan järkyttävä paikka, kerrassaan hirveä!!

En mä ole kertaakaan moittinut hoitopaikkoja kidutettaviksi luoliksi mutta meidän poika ja varmasti moni muukin nauttisi tällaisesta ja onneksi moni saakin.Tiedätkös,myös meillä ulkoillaan kahdesti päivässä ja myös jopa SATEELLA!

Miks ei saisi olla ylpeä kotiäitiydestä. Oikeesti ottaa pannuun lukee näitä vastauksia, miten te saatte väännettyä negatiiviseksi tonkin aloituksen!?! Musta toi oli hauska ja symppis juttu. Ps. omani menee nyt vuoden ikäisenä päiväkotiin, joten mua on turha alkaa syyttää miehen siivellä eläjäksi jne.... Ootte kyllä ilkeitä!

Yhteistyössä