Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
Heh, kouluun on ainakin pakko mennä
No hei ylpee onneks olkoon, jos viihdyt kotona noin kauan ja miehesikin jaksaa katella ja kustantaa valitsemasi tien. Itellä ei olis kyllä varaa jäädä kuudeksi vuodeksi kotiin, eikä kyllä kiinnostustakaan sen puoleen.
Pistäkäähän äkkiä toinen tilaukseen, niin saat pidentää sitä kotona oloaikaa, kohtahan sun nassikka onkin jo koulutiellä meinaan.... :/
Lyön melkein pääni pantiksi, että olet teini/ hyvin nuori äiti. Sen vaan huomaa.
Ja sitten asiaan. Minä ainakin olen ihan mielettömän onnellinen, että ennen lasten "teko" on puhuttu kotiinjäämisasia selväksi ja mies on itse sanonut, että ei pientä missään nimessä hoitoon. Outoa, että täällä asia tuodaan aina esille niin, että nainen lypsää miehen rahat ilman miehen taha..Yhdessä niitä lapsia me ainakin ollaan tehty.
Ja meilläkin 5-vuotias on nyt ihan kotihoidossa vauvan lisäksi. Katsoppas kun tässä välissä olen opiskellut ja tehnyt töitä, en suinkaan ollut vaan kotona.
[/quote ]
Kyllä, olen nuori, mutta teini-iän ohittanut kuitenkin, joten en sanoisi, että hyvin nuori, vaan biologisesti juuri otolliseen aikaan lapseni hankkinut, mitä pahaa siinä on? kun tällä palstalla aina päivitellään nuoria äitejä, ihan kuin se olisi huono asia.
Meillä ei mies ainakaan pakota mihinkään, vaan saan ihan itse päättää, mitä teen, menenkö siis jatkamaan opintojani, vaiko töihin, tai jopa jäädä kotiin. Olipa mies itse jopa valmis jäämään lapsen kanssa kotiin, mutta sitten päädyimme kuitenkin tähän perinteiseen sosiaalisesti hyväksyttyyn malliin, eli äiti on lapsen kanssa kotona.