[QUOTE="mies";28252699]Kyse ei ole ainakaan minun kohdallani pelosta vaan yksinkertaisemmin ehkä inhimillisyydestä. Nainen, joka antaa itsestään lujan ja korostetun itsenäisen vaikutelman, ei kutsu luokseen eikä näyttäydy lämmön ja rakkauden antajana, hoivaajana, helposti lähestyttävänä, jne.
En pysty ihastumaan tällaiseen naiseen, huomasin sen jälleen kerran hiljattain. Jouduin antaa rukkaset ja tällä hetkellä tutustun naiseen, joka on akateeminen mutta silti tällainen "pehmeä". Olen itsekin pehmeä näissä asioissa ja pidän sitä kyllä hyvin tärkeänä.[/QUOTE]
Itse olen hyvinkin etäinen ja "kylmä" uusia tuttavuuksia kohtaan. En kerro itsestäni heti kaikkea vaan seurailen tilannetta ja haluan tutustua ihmisiin varovasti. Mieheni piti tätä mielenkiintoisena piirteenä.

Myönnän, että deittailuaikana piirteeni kostautui, mutta onneksi mieheni oli riittävän sinnikäs. Olen erittäin lämmin ja rakastava läheisiäni kohtaan. Moni ystävistäni on sanonut yllättyneensä miten erilainen olen, kun minuun tutustuu.
Mutta meitä naisia on ihan yhtä moneen junaan kuin miehiäkin. Joskus onneksi osutaan samaan vaunuun.