Kyllä syö pientä kulkijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie vaan"

Vieras
Joku on syönyt mun karkkipussista kaikki salmiakit. Mä olen säästellyt pussia pari kuukautta että tulee oikein himo ja nyt kun se iski niin verottajakin oli käynyt. Piru vie, hyvää iltaa vaan. Pitää varmaan turvautua siideriin :D

Sun täytyy selvästi ettiä parempi piilo :D

Itse naureskelin viime viikolla, kun mies ei löytänyt mun Mars-patukoita. Ostettiin semmonen 10 kpl paketti ja jaettiin puoliksi, tuo ahmatti popsi kaikki seuraavaan päivään mennessä. Minä söin samaa määrää viikon.

[QUOTE="Mie vaan";23174894]Missä ne patukat oli? Mä en enää osaa keksiä piiloja. Mies löytää jemman kuin jemman aina, se haistaa karkit jo ovelta :/[/QUOTE]

En voi kertoa, kun mieskin lukee tätä palstaa... :ashamed: Mutta ei todellakaan ole mikään vaikea piilo. Ei kai se niitä ihan järjestelmällisesti edes etsinyt, eikä onneksi ole ihan noin herkkänenäinen :laugh:

Viimeksi muokattu:
En voi kertoa, kun mieskin lukee tätä palstaa... :ashamed: Mutta ei todellakaan ole mikään vaikea piilo. Ei kai se niitä ihan järjestelmällisesti edes etsinyt, eikä onneksi ole ihan noin herkkänenäinen :laugh:

Tää yks lähtee hullunkiilto silmissä koluamaan kaappeja jos tekee mieli jotain hyvää. Omat hyvät se tuhoaa niin pian että jäljelle jää vaan mun, aina...

Onko teillä millaset laatikostot keittiössä? Eli saatko sinne alimman laatikon alle, sokkelin taa piiloon?

(Ja mun miehelle tiedoksi, en piilota meillä mitään sinne :) )

En saa, on niin uus keittiö etten viitsi repiä mitään auki. Laatikon alta ei pääse siihen tilaan. Mahtaako jääkaapin yllä oleva kaappi olla liikaa suklaalle? Sitä vois kokeillä kun mies ei sinne mene kun se on niin täynnä :D

Mä olen mestaripiilottaja, koska mun mies on törkeä karkkivaras. Yleensä se ei tajua tonkia esim. mun alusvaatelaatikkoa. Vaatekaapin se kyllä keksi jo. Muita hyvä piiloja on esim. erilaiset krääsäkomerot, jemmaat vaikka johonkin joulukoristelaatikkoon. Sitten mulla on sellainen ompelukori, missä on siis sukankudin. Se on ihan tuossa sohvalle mutta ei se tajua katsoa niiden lankakerien alle :D

[QUOTE="Mie vaan";23175087] Mahtaako jääkaapin yllä oleva kaappi olla liikaa suklaalle? Sitä vois kokeillä kun mies ei sinne mene kun se on niin täynnä :D[/QUOTE]

Sitähän ei tiedä kuin kokeilemalla. Varmaan kaikki vaatekaappipiilot on kokeiltu? Harrastatko esim. käsitöitä, voi piilottaa lankojen sekaan tai ompelukonelaatikkoon? (Nämäkään ei ole kätköjä, joita itse käyttäisin.)

Alkaa huvittaa tämä ketju - mutta pitäähän aina yrittää auttaa hädässä olevaa :saint:

Jes, loistavia vinkkejä. Krääsälaatikkoon siis ja ompelukoneen sisuksiin. hehee, jospa mä saan joskus namuja kun tekee mieli :D

Huvittaa joo, onneksi pieneenkiin hätään saa avun :D

Yhteistyössä