tyttö paistoi ne.
Jos en olisi tiennyt että ne on paistetu jopa ilman rasvaa, en olisi uskonut. niin hyviltä maistuivat.
Parempia jopa kuin tavalliset letut, kun niissä oli kardemummaa ja vaniljaa mausteena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mä tein just maidottomia lettuja..Ja hyviä oli
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:![]()
tyttö paistoi ne.
Jos en olisi tiennyt että ne on paistetu jopa ilman rasvaa, en olisi uskonut. niin hyviltä maistuivat.
Parempia jopa kuin tavalliset letut, kun niissä oli kardemummaa ja vaniljaa mausteena.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mä tein just maidottomia lettuja..Ja hyviä oli
![]()
meillä ei sentään tarvii olla maidottomia, kun rasvaton maito käy. siihenkin käytettiin maitojauhetta
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:![]()
tyttö paistoi ne.
Parempia jopa kuin tavalliset letut, kun niissä oli kardemummaa ja vaniljaa mausteena.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mä tein just maidottomia lettuja..Ja hyviä oli
![]()
meillä ei sentään tarvii olla maidottomia, kun rasvaton maito käy. siihenkin käytettiin maitojauhetta
Meillä pitää olla maidotonta, kun mie oon maitoallergikko...
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:l maitoa (tai vettä)
8 dl jauhoja (vehnäjauhoja tai vehnä- ja muita jauhoja sekoitettuna)
2 tl leivinjauhetta
1 tl suolaa
0,5 rkl kardemummaa
öljyä paistamiseen
1. Sekoita jauhot.
2. Lisää maito.
3. Anna seistä n. puoli tuntia.
4. Paista.