K
Keittiönoita
Vieras
[QUOTE="eden";24699332]Tiiätkö KEITTIÖNOITA, mitä enemmän mä sun kirjoituksia luen, niin sitä enemmän mä sinusta alan tykkäämään
Oot jotenkin hirveän sydämellisen ja aidon oloinen ihminen :heart: Aina tosi mukava lukea sinun kirjoituksia täältä, ilkeilijöillekin osaat sanoa jotain fiksua.[/QUOTE]
Kiitos
Mä olen pyörinyt tällä palstalla aika aktiivisesti jo kymmenen vuotta. Palsta on muuttunut paljon siitä, mitä se oli 10 vuotta sitten. Yksi asia kuitenkin on ja pysyy: tulee äitejä, joilla on epävarmuutta, elämäntilanteensa toivottomuutta, pelkoa tulevaisuutta kohtaan, taloudellisia vaikeuksia jne. 10 vuotta sitten aloin kirjoitella palstalla rohkaistakseni ja auttaakseni muita. Palsta on muuttunut paljon sitten vuoden 2001, mutta musta tuntuu, että vieläkin olen onnistunut tekemään jotain ihan oikeaa jonkun toisen hyväksi. Ja se on se, mikä saa mut jatkamaan palstailua. Nykyisin sitä tapahtuu paljon harvemmin kuin ennen, koska on kaiken kirjoitetun seasta vaikea löytää ne, jotka oikeasti mua tarvitsisivat. Mutta mulla on se "palstanenä" 
Kiitos