A
aplle
Vieras
Siis kaverisi ostaa max 20 lahjoja sun lapsilles ja sillä on tiukkaa ja sä sitten näpäytät ja ostat vaan 10 lahjan 
Onneksi et ole mun kaveri!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko teidän mielestänne 30e oikeasti niiiiiin hirveä summa?
Siis kaverisi ostaa max 20 lahjoja sun lapsilles ja sillä on tiukkaa ja sä sitten näpäytät ja ostat vaan 10 lahjan
Ja jos kysytään lahjatoivetta, voi tietysti vastaaja vähän miettiä millaisia toiveita kertoo.
Miksi? Kyseessä on kuitenkin toiveet, ei vaatimukset. Ja nimenomaan LAPSEN toiveet.
Mitä merkitystä aloituksessa on kaverin vähävaraisuudella?
Mä olen noita lahjoituslahjoja ostaessani ajatellut aina siltä kantilta, että ostan mieluiten jotain lapsen toivomaa ja nimenomaan sellaista, mitä lapsi muuten ei ehkä tulisi saamaan lainkaan. Toki lahja pitää hankkia antajansa varallisuuden mukaan.Mitä merkitystä aloituksessa on kaverin vähävaraisuudella? Eikö köyhän lapsi ansaitse sitä laadukasta nukkea, joka kavereillakin on?
Useat vastaajat toki ovatkin ajatelleet, että juuri sen köyhän perheen lapsi ansaitsisi hieman edes ns. luxusta, jos ei vanhemmat voi ostaa.
no ei 30 e kyllä oo paljon, ihan hyvin voisin tuollaista itse pyytää. Ja yleensä ostan kavereiden lapsille lahjoja 30-50 e...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24697145:Mä olen noita lahjoituslahjoja ostaessani ajatellut aina siltä kantilta, että ostan mieluiten jotain lapsen toivomaa ja nimenomaan sellaista, mitä lapsi muuten ei ehkä tulisi saamaan lainkaan. Toki lahja pitää hankkia antajansa varallisuuden mukaan.
Mä en osta kavereiden lapsille ollenkaan synttärilahjoja. Ja jos ostaisin, niin 30 euroa on kyllä aika kallis lahjatoive - eri asia jos kyse on kummeista tai isovanhemmista, mutta ei-kummi ei-sukulainen taisi nyt olla kyseessä.