Lääkärit: tyttö vai poika? Ultrakuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerro nyt vaan ap!

en usko et täällä sattuu just synnytyslekuria,gyneä olemaan paikalla :D
ja yleislääkärit ei ole noiden kuvien tulkitsemisessa sen enempää asiantuntijoita kuin me tavan pulliaiset

Kiitos teille kaikille! Tyttövastauksia tuli enemmän kuin poikavastauksia ja oikea vastaus on, että tyttö. Tai niin meille ainakin luvattiin. Eli häpyhuulet pitäisi olla siinä reisien välissä ne hieman soikiot. Ja ekassa kuvassa näkyy valkoisena viivana myös klitoris. Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi :D Korjatkaa kätilöt ja lääkärit jos olen väärässä.

Pelottaa vaan, että veikkaus onkin väärä. Olen hommannut kaikki vaaleanpunaista ja tyttöä on hartaasti odotettu vaikkakin on ihan selvää, että kummasta tahansa ollaan onnellisia..

http://pregnancy.about.com/cs/ultrasounds/l/bluspic2aaaaaii.htm

tältä näyttää poika, ei ole oma ultrakuva mutta samalta näyttää. ja tytöstä oli juuri tuollaisia mitä sulla ap, luota vaan että tyttö se on, mutta riski tottakai on näissä että silti voi erehtyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Kiitos teille kaikille! Tyttövastauksia tuli enemmän kuin poikavastauksia ja oikea vastaus on, että tyttö. Tai niin meille ainakin luvattiin. Eli häpyhuulet pitäisi olla siinä reisien välissä ne hieman soikiot. Ja ekassa kuvassa näkyy valkoisena viivana myös klitoris. Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi :D Korjatkaa kätilöt ja lääkärit jos olen väärässä.

Pelottaa vaan, että veikkaus onkin väärä. Olen hommannut kaikki vaaleanpunaista ja tyttöä on hartaasti odotettu vaikkakin on ihan selvää, että kummasta tahansa ollaan onnellisia..

Meidän tyttö näytti erilaiselta (vielä 4d-ultrassakin), mut voi olla, et katsoin kuvaa väärässä kulmassa (hyvinkin mahdollista, kun en tuosta oikein hahmottanut, miten päin se siinä on. :D).

Luota vaan lääkärin sanaan enemmän kuin meidän muiden. Kyllä ne pikkasen paremmin tietävät kuin palstalla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
http://pregnancy.about.com/cs/ultrasounds/l/bluspic2aaaaaii.htm

tältä näyttää poika, ei ole oma ultrakuva mutta samalta näyttää. ja tytöstä oli juuri tuollaisia mitä sulla ap, luota vaan että tyttö se on, mutta riski tottakai on näissä että silti voi erehtyä :D

Juu, tuolta sivustolta olenkin noita kuvia käynyt katsomassa ja tytöltä tämä minustakin näyttää. Alkoi vaan huolestuttaa, kun lääkäri joka teki ultran minulle, oli toiselle sanonut että varma tyttö ja sitten tulikin poika. Ja meillekin sanoi että varma tyttö...

Onpas noloa puida tällaista "pinnallista asiaa" mutta kyllähän sitä kaikkia mielikuvia heti alkaa tehdä mielessään kun jompaa kumpaa luvataan. Seuraavasta vauvasta en aio kysyä sukupuolta :)

Kyllä se on tyttö. Pippeli näyttää ihan eriltä ultrakuvassa.
Nim. kahen pojan äiti. :D

Kerran katsoin ohjelmaa, jossa oli selitetty, että kun on poika, jalkovälissä näkyy ympyrä/pallo miksi sitä nyt haluaa kutsuakaan. Tytöillä näkyy taas viiva, jos ei muuta.
Ja ainakin sun kuvissa näkyi viiva, joten silläkin perusteella.

Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi :D

Meillä näytti kans ultrakuvassa tolta vauvan alapää. 2 lääkäriä sanoi, että tyttö siellä on ja itsekin katoin kuvaa, että ihan selvä pimppi. Poika kuitenkin tuli :whistle: Niin ja toinen ultra tehtiin tavan ultralla ja toinen 4D:llä ja siinäkin muka näkyi tyttö :D Ja meiän pojalla on ihan normikokoset munat, ettei se siitäkään pitäs olla kiinni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Tyttövauvan jalkoväli näyttää kuulemma hampurilaiselta, jossa häppärit on ne sämpylät ja klitoris on se pihvi :D

Meillä näytti kans ultrakuvassa tolta vauvan alapää. 2 lääkäriä sanoi, että tyttö siellä on ja itsekin katoin kuvaa, että ihan selvä pimppi. Poika kuitenkin tuli :whistle: Niin ja toinen ultra tehtiin tavan ultralla ja toinen 4D:llä ja siinäkin muka näkyi tyttö :D Ja meiän pojalla on ihan normikokoset munat, ettei se siitäkään pitäs olla kiinni ;)

No nih, voi ei...

Siis sanokaa mulle esikoista odottavalle nyt pliis, että missä tässä kuvassa on reidet ja missä se (tyttö)viiva?? Kun mä en häpeäksenikään nää noissa mitään, en edes päätä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Viima:
Siis sanokaa mulle esikoista odottavalle nyt pliis, että missä tässä kuvassa on reidet ja missä se (tyttö)viiva?? Kun mä en häpeäksenikään nää noissa mitään, en edes päätä. :(

Niin siis tässä ap:n kuvassa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3464182.jpg

Ehkä mä olen tyhmä, mutta miten siis tuo eka kuva oikein on, jos se on vauvan alapuolelta pyllystä otettu? Mä kun näen siinä vauvan jalat koukussa ja kuva olisi sivulta päin, pääkin siinä olisi?

Siinä ekassa kuvassa tytön pimpsa siis on taivasta kohti, kuten toisessakin kuvassa mutta vauva on vain eripäin. Eli ekassa kuvassa reisien välissä näkyy kolme valkoista viivaa...(häppärit ja klitoris)

Yhteistyössä