Hyvää maaliskuuta! En ollut oikein tajunnutkaan, miten nopeasti tuo helmikuun loppukuu menee. Uutta pinoa ei vielä näkynyt. Mäkään en sitä ala nyt tehdä, vaikka viime aikoina olisi ollutkin aika hyvin aikaa päivittää... Toivottavasti ei kuitenkaan kauaa!
Hui että, juuri huomasin, että kesäkuisiin oli jo syntynyt vauva. Alle 500 gramman painoinen! Toivottavasti pieni saa pian paljon lisää kokoa.
Unico, rentoutus ei oikein eilen onnistunut.

Kuuntelin jopa tuollaisen synnytysrentoutusnauhoitteen, johon yleensä nukahdan, mutta sekään ei ihan poistanut hermostunutta oloa. Olin vähän kiukkuinen, kun sen jälkeen piti lähteä kaupunkiin tapaamaan kummityttöä, vaikka sitä on aina niin ihana nähdä. Ilta olikin sitten tosi väsynyt ja päätin, että nukun tosi hyvin koko yön. Ja se onnistui: Kävin vessassakin vain kerran ja nukuin aamulla ihanan sikeästi kahdeksaan saakka!
Multa olikin mennyt ihan ohi tuo, että olet sairaslomalla loppuajan. Oletko siis nyt jo saanut koko loman vai saatko sitä sitten lisää kun entinen loppuu?
Mua aika paljon hymyilytti tuo
Delfiksen Vilin ou jee. Oli kyllä hauska kuvitella se noiden herttaisten kuvien ääniefektiksi!
Kevätesikko: Mä olen jotenkin ajatellut, että harkkasupparit on sama kuin kivuttomat supparit. Mun mielestä kivun kanssa tulevat on niitä varsinaisia. Voin toki olla näissä nimitysasioissa väärässäkin. Mutta varmaan olisi hyvä seurailla noita kipuja (tai ei niitä varmaan voi olla huomaamattakaan) ja soitella neuvolaan, jos alkaa usein tulla. Mulla on tullut satunnaisia vähän tuontyylisiä kipuja aina joskus (ekat jopa joskus hiukan puolivälin jälkeen), eikä se ole mulla selvästikään mitenkään haitannut, mutta ehkäpä ne olisivat useammin toistuvina jo availleetkin paikkoja liian aikaisin.
Päpsy, mulla on (kai) ollut levottomat jalat ihan parina yönä tässä raskauden aikana. Se on inhottavaa, joten :hug: , jos kärsit niistä usein! Mitään apua en ole niihin etsinyt, kun tuo on kuitenkin ollut ihan satunnaista ja mennyt jossain vaiheessa vähän kävelemällä ohi.
Mekkala, hyvä kun varoitit. En aio tosiaankaan lukea. :ashamed: Täältä palstalta olen muutaman jutun lukenut ja nekin pyörivät nyt liikaa päässä...
(.) Täällä ei mitään muuta uutta kuin yksi päivä lisää. Muistan kyllä, kun itsekin hieman kärvistelin
Delfiksen synnytyksen käynnistymättömyyden vuoksi, mutta eipä tätä voi kuitenkaan ihan tajuta ennen kuin itse on kokenut. Mulla ei ole edes vielä viikot niin pitkällä kuin Delfiksellä pääsi olemaan. Tiedän kyllä, että ei mene enää kauaa, mutta suren nyt vähän sitä, että emme ehkä pääse Haikaranpesään, joka on jo tuttu paikka. Ajatus jostain muusta paikasta tuntuu niin kovin kylmältä.

Tuo on kyllä aika pikkumanen asia valittaa, mutta koittakaa kestää. :ashamed:
piip 40+6