[QUOTE="vieras";23745636]Kiitos, mutta minua ei tarvitse teititellä. Mahdatte olla matkustaessanne lapsiperhe, joka on kanssaihmisille riesa.[/QUOTE]
Säkö oot perheetön? Te viittaa myös siihen teidän perheeseenne.
Enpä tiedä kenelle me ollaan matkustaessa riesa - takuuvarmasti emme kenellekään. Mä en ymmärrä, mikä voisi olla riesan syy. Lapset rakastaa laivalla oloa, ja siitä otetaan kaikki irti, uidaan, osallistutaan järjestettyihin ohjelmiin ja tehdään suunnistuspolkuja. Syödään meille sopivia ruokia välillä ravintoloissa ja kahviloissa, välillä eväitä hytissä. Miten ihmeessä meidän toiminen mahtaa muita häiritä?
Ja maissa taasen, me käymme aktiivisesti erilaisissa museoissa. Niissä kun Tukholmassa huomoiodaan lapsiperheet.
Mua kyllä laivalla häiritsee ihan muut kuin lapsiperheet, esim. riehuvät, ja mölyävät nuoret, aikuiset, jotka eivät osaa alkeellisempiaakaan käyttäymissääntöjä ( esim. buffassa täytetään naapurin pöytä omilla lautasilla, ruokaa otetaan lautanen täyteen, maistetaan ja heivataan siihen naapuripöytään, jossa toisten pitäisi syödä), ja joo, on siellä maailmanomistajiakin aina välillä.
Mun eksäni on edelleen laivalla töissä, olen kuullut aikas monta tarinaa niistä matkustajista, jotka oikeasti ovat riesaksi.