P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä i kovin runsaasti ole noita mukana, mutta otetaan aina hytti missä on jääkaappi.
no se on vähän kummallista että jos säännöissä lukee että ei eväitä saa tuoda, mutta hytissä on jääkaappi? mutta taitaa oa siljan laivalla ne jääkaapit, ja vikingillä nuo evät kieltävät säännöt?
Menkää buffettiin? aamianen aikuisilta 9 euroa ja siellä on IHAN kaikkea.
Lapset alle 6-vuotiaat syö ilmaseks.
no se on vähän kummallista että jos säännöissä lukee että ei eväitä saa tuoda, mutta hytissä on jääkaappi? mutta taitaa oa siljan laivalla ne jääkaapit, ja vikingillä nuo evät kieltävät säännöt?
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23745196:mä kyllä epäilen, että löytyykö niin nirsoa tenavaa, joka ei sieltä laivan aamiasitarjoilusta löydä sopivaa syötävää. mun kohdalle niin nirsoa tenavaa ei ole sattunutkaan
No sen aamiaisen hinnaks tulee tulee vissiin 22,50
Mutta kukin tyylillään. Itse en roudais eväitä mukaan, jos aamiainen maksaa ton verran 4henkilöltä![]()
Onhan toi törkeää, etenkin kun siinä karhulinnalla on myös evästila omien eväiden syömistä varten ja mikro ruokien lämmitykseen. Ensi kerralla ne äidit vois ottaa sen kahvinkin mukaan kotoa termarissa, niin ei tartteis siitäkään maksaa.
Kuluttajatyyppi 1: Hänelle omien eväiden pakkaaminen ei ole sen vaivan arvoista, etteikö voisi laivalla maksaa vastaavista tuotteista enemmän.
Kuluttajatyyppi 2: Omien eväiden pakkaaminen on hyödyltään arvokkaampaa kuin ostaa vastaavat tuotteet laivalta kalliimmalla.