Laivalle omia eväitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="MAisa";23745908]No sehän siinä on. Kun ne mättää päivällisen ja vielä iltapalasta pitää numero tehdä... Ei oo varaa ostaa muutaman euron patonkeja kahviosta, vaan pitää ite tehdä ne mukaan.,[/QUOTE]

ja ketähän sekin oikeesti jaksaa liikuttaa?I-H-A-N S-A-M-A!

[QUOTE="MAisa";23745908]No sehän siinä on. Kun ne mättää päivällisen ja vielä iltapalasta pitää numero tehdä... Ei oo varaa ostaa muutaman euron patonkeja kahviosta, vaan pitää ite tehdä ne mukaan.,[/QUOTE]

Kun on 7 henkeä, niin kahvion iltapalasta ei muutamalla eurolla selviä..., kuten ei myöskään buffetistakaan;) Mutta lähinnä toi iltapalan roudaaminen maista, johtuu siitä, että yleensä emme kaipaa mitään isomaa vaan jotain pientä hedelmää yms. ja illalla emme välttämättä jaksaisi meluiseen kahvioon mennä vaan lapset syövät sen kun alamme hytissä rauhoittumaan ja nukkumaan.

Huh.. kauhee numero yhestä syömisestä ja siitä miten kallista se on.
Kannattaa säästää rahaa, ettei tartte joka penniä laskea. En mä ainakaan ite jaksais tollasta showta.
Plus, että ekaks matkakamat ja sitten eväät pitää vielä roudata.
Itse ainakin NAUTIN reissusta, ja syön mitä on tarjolla. Se on OIKEA loma.,

[QUOTE="poikia3";23745705]Säkö oot perheetön? Te viittaa myös siihen teidän perheeseenne.

Enpä tiedä kenelle me ollaan matkustaessa riesa - takuuvarmasti emme kenellekään. Mä en ymmärrä, mikä voisi olla riesan syy. Lapset rakastaa laivalla oloa, ja siitä otetaan kaikki irti, uidaan, osallistutaan järjestettyihin ohjelmiin ja tehdään suunnistuspolkuja. Syödään meille sopivia ruokia välillä ravintoloissa ja kahviloissa, välillä eväitä hytissä. Miten ihmeessä meidän toiminen mahtaa muita häiritä?

Ja maissa taasen, me käymme aktiivisesti erilaisissa museoissa. Niissä kun Tukholmassa huomoiodaan lapsiperheet.

Mua kyllä laivalla häiritsee ihan muut kuin lapsiperheet, esim. riehuvät, ja mölyävät nuoret, aikuiset, jotka eivät osaa alkeellisempiaakaan käyttäymissääntöjä ( esim. buffassa täytetään naapurin pöytä omilla lautasilla, ruokaa otetaan lautanen täyteen, maistetaan ja heivataan siihen naapuripöytään, jossa toisten pitäisi syödä), ja joo, on siellä maailmanomistajiakin aina välillä.

Mun eksäni on edelleen laivalla töissä, olen kuullut aikas monta tarinaa niistä matkustajista, jotka oikeasti ovat riesaksi.[/QUOTE]
En ole perheetön. Matkustaessani otan muutkin huomioon ja kaikki ei tarvitse sujua pillini mukaan. Pitää osata rentoutua myös niistä totutuista kaavoista.

[QUOTE="Kira";23746010]Huh.. kauhee numero yhestä syömisestä ja siitä miten kallista se on.
Kannattaa säästää rahaa, ettei tartte joka penniä laskea. En mä ainakaan ite jaksais tollasta showta.
Plus, että ekaks matkakamat ja sitten eväät pitää vielä roudata.
Itse ainakin NAUTIN reissusta, ja syön mitä on tarjolla. Se on OIKEA loma.,[/QUOTE]

ei siinä mitään showta tarvii tehdä jos ottaa pari leipäpalaa juustolla mukaan.asioista ei kannata niin kamalan vaikeita.

[QUOTE="hipp";23746059]ei siinä mitään showta tarvii tehdä jos ottaa pari leipäpalaa juustolla mukaan.asioista ei kannata niin kamalan vaikeita.[/QUOTE]
Kyllä minusta on vaikeata kulettaa kylmälaukkua parin juustoleivän takia.

Meil on ollut 80-luvulta (omasta lapsuudesta) lähtien omiakin eväitä mukana matkassa. Tai oikeastaan ne eväät on niitä joita ollaan syöty matkalla laivalle ja sit samoil eväil ollaan jatkettu Ruotsin puolellakin. Risteily reissuilla olla tyydytty pysähtymään matkal huoltsikalle ja sit syöty vaan laivalla. Mut eväät mukaan jos siltä tuntuu.

[QUOTE="vieras";23746086]Kyllä minusta on vaikeata kulettaa kylmälaukkua parin juustoleivän takia.[/QUOTE]

ai.te roudaatte aina kylmä laukun mukana jos on eväät.:D :D mahtaa olla töihin menokin näky.(toivon vilpittömästi että teillä on työpaikkaruokaliu)

[QUOTE="hipp";23746108]ai.te roudaatte aina kylmä laukun mukana jos on eväät.:D :D mahtaa olla töihin menokin näky.(toivon vilpittömästi että teillä on työpaikkaruokaliu)[/QUOTE]
Sanoin jo, ettei mua tarvii teititellä! Kesäkuumalla en kuljettais juustoleipiä takin povarissa ja sitten syöttäis niitä muksuille.
Huolesi on turha; teen työtäni kotona oman jääkaappini vierellä.

[QUOTE="vieras";23746120]Sanoin jo, ettei mua tarvii teititellä! Kesäkuumalla en kuljettais juustoleipiä takin povarissa ja sitten syöttäis niitä muksuille.
Huolesi on turha; teen työtäni kotona oman jääkaappini vierellä.[/QUOTE]

banaani,omenaa ymvoi myös olla eväänä.Juustoleipä oli vain esimerkki.

Enpä olis arvannut, että tästä kysymyksestäni tulee näin paljon vastauksia ja vääntöä, taidan kuitenki ottaa mukaan pientä naposteltavaa lapsille, (en mitään ruokia, vaan hedelmiä ja mehua) sen verran tarkkoja nuo tenavat on syömisistä että niille ei kaikki ruoka kelpaa... mielummin otan mukaan jotain pientä kun maksan sellasesta joka kuitenki ehkä lopulta päätyy roskiin..

Enpä olis arvannut, että tästä kysymyksestäni tulee näin paljon vastauksia ja vääntöä, taidan kuitenki ottaa mukaan pientä naposteltavaa lapsille, (en mitään ruokia, vaan hedelmiä ja mehua) sen verran tarkkoja nuo tenavat on syömisistä että niille ei kaikki ruoka kelpaa... mielummin otan mukaan jotain pientä kun maksan sellasesta joka kuitenki ehkä lopulta päätyy roskiin..
Jos tiedät, miten toimit niin paskaaks täältä sitten kyselet?

Miten näistä laiva-eväistä saa aina väittelyn aikaiseksi. Mä en ole tähän päivään mennessä kertaakaan kysellyt saako laivalle ottaa omat eväät mukaan vai ei, aina on jotain ollut kassissa. Ja ikinä koskaan se ei ole ketään laivalla kiinnostanut.

[QUOTE="vieras";23746120]Sanoin jo, ettei mua tarvii teititellä! Kesäkuumalla en kuljettais juustoleipiä takin povarissa ja sitten syöttäis niitä muksuille.
Huolesi on turha; teen työtäni kotona oman jääkaappini vierellä.[/QUOTE]

Voihan sen juustoleivän kanssa samassa pussissa olla pakastimessa ollut pillimehu. Se on nääs kylmäkalle sille juustoleivälle. Kyllä ihmiset sitten ovat avuttomia nykyään. Kaikki asiat saa vääntää rautalangasta, mitään ei itse tajuta. =)

en kyllä viitsisi raahata mitään täytettyjä patonkeja mukana. korkeintaan viinirypäleitä ja jotain juotavaa jugurttia on ollut mukana. Muuten saa opetella istumaan syömässä kuin muutkin ihmiset.

[QUOTE="Alissa";23746391]Voihan sen juustoleivän kanssa samassa pussissa olla pakastimessa ollut pillimehu. Se on nääs kylmäkalle sille juustoleivälle. Kyllä ihmiset sitten ovat avuttomia nykyään. Kaikki asiat saa vääntää rautalangasta, mitään ei itse tajuta. =)[/QUOTE]
Se jolle noin vastasin, puhui niemenomaan parista juustoleivästä.

[QUOTE="vieras";23746248]Jos tiedät, miten toimit niin paskaaks täältä sitten kyselet?[/QUOTE]

Tein tämän päätöksen vastausten perusteella enkä siis tiennyt tätä kysyessäni että saako edes ottaa omia eväitä laivalle, siis sen jälkeen kun olin lukenut nämä, äly hoi älä jätä :D

Eli pitääkö vääntää teille rautalangasta, kysyin tätä siksi koska en tiennyt tätä kysyessäni saako/voiko laivalle viedä eväitä, tein päätökseni vasta luettuani nämä vastaukset, en siis tätä kysyessäni tiennyt mitä tekisin, kysyin vain muiden mielipiteitä, miten täällä voikin olla näin älyvapaata porukkaa...

Eli pitääkö vääntää teille rautalangasta, kysyin tätä siksi koska en tiennyt tätä kysyessäni saako/voiko laivalle viedä eväitä, tein päätökseni vasta luettuani nämä vastaukset, en siis tätä kysyessäni tiennyt mitä tekisin, kysyin vain muiden mielipiteitä, miten täällä voikin olla näin älyvapaata porukkaa...
Kukahan se jumalauta on älyvapaa, jos ei tiedä, mitä eväillään tekee kysymättä sitä netistä?!