M
mä
Vieras
lappuliisa teki vaan työtään.eihän sen kohta tartteis mitään tehdä kun kaikki on että mä vaan kävin tuolla ja tulin heti takasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no musta se lappuliisa oli kyl turhan kärkäs kirjottaa sitä lappua,ne tuntuu vaanivan joka kulman takana et koska voi kirjotella niit lappujaan,tasan tarkkaan jos se olis ollu vaik toinen lappuliisa ni tuskin ois kaverille kirjottanu tai vaik ei ois ees tuntenu mut ois ollu kollega.
en oo kyl ite koskaan joutunu tulilinjalle mut silti ärsyttää et niin helposti niit kirjotetaan.