Lappuliisoista !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keljuttaa niin pirusti !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no musta se lappuliisa oli kyl turhan kärkäs kirjottaa sitä lappua,ne tuntuu vaanivan joka kulman takana et koska voi kirjotella niit lappujaan,tasan tarkkaan jos se olis ollu vaik toinen lappuliisa ni tuskin ois kaverille kirjottanu tai vaik ei ois ees tuntenu mut ois ollu kollega.
en oo kyl ite koskaan joutunu tulilinjalle mut silti ärsyttää et niin helposti niit kirjotetaan.

Niin se varmaan tuntuu että vaanivat.
Mutta jos ihan kiltisi tyypit hakisivat ne lippuset niin ei ois lappuliisoilla kytättäviä,eikä tulis "sakkoja"

Niin että ens kerralla kannattaa tehdä niin ku kuuluu,eikä pitää itsellään joitain eri sääntöjä kuin toisilla.
 
Kun on maksullinen pysäköinti, niin pysäköinnistä pitää maksaa, kesti se sitten 10sekkaa tai 10minuuttia.
Ja juu, itte yritän aina kiertää tälläset paikat, samoten kun unohdan laittaa kiekon ikkunaan, mutta nöyrästi tulee maksettua parit sakot vuodessa.
 

Similar threads

M
Viestiä
98
Luettu
7K
Aihe vapaa
"sommarcat"
S
M
Viestiä
9
Luettu
407
Aihe vapaa
mitä mieltä ootte?
M
H
Viestiä
6
Luettu
900
V

Yhteistyössä