E
ei haittaa
Vieras
Eli tilanne on sietämätön.
Siis oikeasti alkaa jo menemään hermot tähän.
Lapsi unohtaa milloin kynät kotiin,
muistaa ehkä ulkona mutta ei viitsi tulla hakemaan kotoa kun ajattelee että ei haittaa joltain saan lainattua.
Lapsi unohtaa läksyjä,
ei kuulemma kuullut että tuli tämä ja tämä läksyksi.
Minä saatan kaivaa kirjan hänen laukustaan ja huomaan hänen oman merkinnän kirjan kulmassa ja taas tehdään paniikissa niitä joko illalla tai aamulla.
Koulun jälkeen tuo ne yleensä tekeekin jos siis sattuu muistamaan että tuli läksyä, jos meinaan tarkista koulurepun alkaa vaan huutamaan että miksi et äiti usko ei meille tullut läksyjä,
miksi et luota minuun?
Milloin hän unohtaa laittaa takin päälleen ja huomaa koulussa että takki jäi kotiin naulakkoon,
ei haittaa sattuuhan sitä vaikka asteita on +2
Milloin koulussa on uinitia,
uikkarit jäi kotiin ei haittaa jos vaikka koulu vuokraisi uikit,
onhan ne vuokranneetkin.
Milloin koulussa kirjastoon meno ja kortti unohtuu kotiin,
ei haittaa,
kyllä kaveri varmaan omalla kortillaan lainaa.
Milloin kirjat unohtuu kirjastoon palauttamatta, ei haittaa
vien ne seuraavalla kerralla.
Milloin kouluun "hukkuu" monot mutta ei haittaa
onhan minulla kotona vielä toiset joten otan ne kotoa seuraavaksi mukaan kun on hiihtoa.
Milloin on harrastuksesta puuttunut harkkavaatteet
(joukkue peli ja yhdenmukainen vaatetus tähdennetty myös harkoissa valkkujen toimesta)
Ei haittaa,
voin minä nyt olla näissäkin mitkä on päälläni valkku saattaa huomauttaa mutta ei haittaa.
Oman huoneen siisteys on mitä on ei haittaa,
kun minä teen nyt tämän ja tämän ja sen jälkeen tämän.
Sitten kun minä 1kk kiukuttelun ja raivoamisen jälkeen sen siivoan hänelle niin kyllä taas omassa huoneessa viihdytään,
mutta kun se menee sotkuun ei haittaa ainahan voi mennä keittiönpöydälle.
Kun kamat jää keittiönpöydälle ei haittaa vaikka äiti nostaa värikynät ja paperit pois ja piilottaa, ei haittaa.
Sekään ei haittaa että kouluvuoden aikana miltei kerran kuussa saat olla teetettämässä lapselle aina ja aina uutta kotiavainta kun edellinen hävisi, ei haittaa vaikka ei heti uutta avainta saisikaan vaan rangasitaan (muka) niin ainahan pääsen kavereilleni kunnes vanhempani tulee otiin, ei haittaa.
Jumakauta mulla ja mun miehellä hajoaa pää ihan just kun asenne on EI HAITTAA!!
Ja voisi äkkiä kuvitella että taustalla olisi koulukiusaamista (ei ole)
tai huono oppimaan koulussa
(ei ole, vetää ihme kyllä kymppejä kokeista, niin jos on kynä millä tehdä)
Minua jo valmiiksi itkettää kun ajattelen että ollaan menossa kohti joulua ja välitodistusta ja kaikki muut aineet komeilee siinä 9-10 todistuksessa mutta huolellisuus, hyvä jos 5 saa :/
Anopin mielestä tähän ei saa puuttua kun hänkin on samanlainen ei haittaa tyyppi ja hyvin on pärjännyt elämässä,
hänkään ei kyllä stressiä ota jos huomaa vaika reissussa että lompakko jäi kotiin,
ei haittaa kai minulle nyt joku aina rahaa lainaa ei haittaa...
Kuulemma on hienoa että lapsi osaa ottaa rennosti eikä stressaa, ei haittaa.
On kokeiltu jättää harrastus pois jos ei haittaa asenne ei muutu.
On kokeiltu, pakkaa edellis iltana kamat kasaan ei auta vaikka vieressä seisot ei ne kamat kaikki tule kun lapsi keksii tärkeämpää mielestään ja ei haittaa jos aamusta tulee kiire.
Olen lahjonut jos nyt muistat kaikki läksyt siivota huoneen ja pitää kamat tallessa saat vaikka 5 viikkorahaa ei auta ei
Mitä tässä enään voi tehdä kun mikään EI HAITTAA
Luojan kiitos nuo meidän muut lapsemme osaa huolehtia tavaroistaan tai hulluksihan sitä tässä jo tulisi.
Siis oikeasti alkaa jo menemään hermot tähän.
Lapsi unohtaa milloin kynät kotiin,
muistaa ehkä ulkona mutta ei viitsi tulla hakemaan kotoa kun ajattelee että ei haittaa joltain saan lainattua.
Lapsi unohtaa läksyjä,
ei kuulemma kuullut että tuli tämä ja tämä läksyksi.
Minä saatan kaivaa kirjan hänen laukustaan ja huomaan hänen oman merkinnän kirjan kulmassa ja taas tehdään paniikissa niitä joko illalla tai aamulla.
Koulun jälkeen tuo ne yleensä tekeekin jos siis sattuu muistamaan että tuli läksyä, jos meinaan tarkista koulurepun alkaa vaan huutamaan että miksi et äiti usko ei meille tullut läksyjä,
miksi et luota minuun?
Milloin hän unohtaa laittaa takin päälleen ja huomaa koulussa että takki jäi kotiin naulakkoon,
ei haittaa sattuuhan sitä vaikka asteita on +2
Milloin koulussa on uinitia,
uikkarit jäi kotiin ei haittaa jos vaikka koulu vuokraisi uikit,
onhan ne vuokranneetkin.
Milloin koulussa kirjastoon meno ja kortti unohtuu kotiin,
ei haittaa,
kyllä kaveri varmaan omalla kortillaan lainaa.
Milloin kirjat unohtuu kirjastoon palauttamatta, ei haittaa
vien ne seuraavalla kerralla.
Milloin kouluun "hukkuu" monot mutta ei haittaa
onhan minulla kotona vielä toiset joten otan ne kotoa seuraavaksi mukaan kun on hiihtoa.
Milloin on harrastuksesta puuttunut harkkavaatteet
(joukkue peli ja yhdenmukainen vaatetus tähdennetty myös harkoissa valkkujen toimesta)
Ei haittaa,
voin minä nyt olla näissäkin mitkä on päälläni valkku saattaa huomauttaa mutta ei haittaa.
Oman huoneen siisteys on mitä on ei haittaa,
kun minä teen nyt tämän ja tämän ja sen jälkeen tämän.
Sitten kun minä 1kk kiukuttelun ja raivoamisen jälkeen sen siivoan hänelle niin kyllä taas omassa huoneessa viihdytään,
mutta kun se menee sotkuun ei haittaa ainahan voi mennä keittiönpöydälle.
Kun kamat jää keittiönpöydälle ei haittaa vaikka äiti nostaa värikynät ja paperit pois ja piilottaa, ei haittaa.
Sekään ei haittaa että kouluvuoden aikana miltei kerran kuussa saat olla teetettämässä lapselle aina ja aina uutta kotiavainta kun edellinen hävisi, ei haittaa vaikka ei heti uutta avainta saisikaan vaan rangasitaan (muka) niin ainahan pääsen kavereilleni kunnes vanhempani tulee otiin, ei haittaa.
Jumakauta mulla ja mun miehellä hajoaa pää ihan just kun asenne on EI HAITTAA!!
Ja voisi äkkiä kuvitella että taustalla olisi koulukiusaamista (ei ole)
tai huono oppimaan koulussa
(ei ole, vetää ihme kyllä kymppejä kokeista, niin jos on kynä millä tehdä)
Minua jo valmiiksi itkettää kun ajattelen että ollaan menossa kohti joulua ja välitodistusta ja kaikki muut aineet komeilee siinä 9-10 todistuksessa mutta huolellisuus, hyvä jos 5 saa :/
Anopin mielestä tähän ei saa puuttua kun hänkin on samanlainen ei haittaa tyyppi ja hyvin on pärjännyt elämässä,
hänkään ei kyllä stressiä ota jos huomaa vaika reissussa että lompakko jäi kotiin,
ei haittaa kai minulle nyt joku aina rahaa lainaa ei haittaa...
Kuulemma on hienoa että lapsi osaa ottaa rennosti eikä stressaa, ei haittaa.
On kokeiltu jättää harrastus pois jos ei haittaa asenne ei muutu.
On kokeiltu, pakkaa edellis iltana kamat kasaan ei auta vaikka vieressä seisot ei ne kamat kaikki tule kun lapsi keksii tärkeämpää mielestään ja ei haittaa jos aamusta tulee kiire.
Olen lahjonut jos nyt muistat kaikki läksyt siivota huoneen ja pitää kamat tallessa saat vaikka 5 viikkorahaa ei auta ei
Mitä tässä enään voi tehdä kun mikään EI HAITTAA
Luojan kiitos nuo meidän muut lapsemme osaa huolehtia tavaroistaan tai hulluksihan sitä tässä jo tulisi.