V
vieras
Vieras
Monesti tuntuu olevan itsestään selvyys, että vanhempien luo mennään jouluna. Kysyykö kukaan näiltä vanhemmilta vai meneekö vaan ja pitää itsestään selvänä, että äiti järjestää koko joulun yksin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menin ja mennään edelleen. Opiskeluaikoina menin jo hyvissä ajoin kotipuoleen ja auttelin joulujutuissa. Ei sitä koskaan kysytty kun asia oli itsestään selvää, enemmän vanhemmat olis ihmetellyt jos en olis saapunut jouluksi kotiin.