G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:Minä en pidä vapauteni rajoittamisesta ja toisten passaamisesta. Eikö se riitä siihen, etten pidä myöskään perhe-elämästä. Nautin mieluummin iltaisin sohvalla nouto-aterian kanssa lasin viiniä ja katson elokuvaa kuin kokkaan kersoille, pesen likapyykkiä ja luen iltasatua.
Mitä luulet, pitäisitkö siitä rakkaudesta, minkä kokisit vain omien lapsien kanssa?
Sori, änkeän väliin,mut kertokaa viisaat miten tuo niin mainostettu ja ylistetty rakkaus ilmenee? Mä olen ilmeisesti huono, tunteeton ja kylmä äiti? Onko uhma, kiukuttelu, jatkuva narina ja nurina, kikkailu, rajojen venyttely, vastaansanominen, vääntö ja kääntö sitä rakkautta? Oudosti minusta suurta kiintymystään osoittavat äidille joka (resurssiensa mukaan) parhaansa yrittää ja passaa ruuat eteen ja siivoaa sotkut ja yrittää tapoja opettaa. Lukee sadut ja puhaltaa pipit. Huoh.
Ja tämä on vasta alkua. Murrosiässä sitten heitellään tavaroita, paiskitaan ovia, haistatellaan, mökötetään jne. Tosin meidän poika tulee kyllä viereen ja halaa ja sanoo, että "äiti minä rakastan sinua" se tuntuu todella ihanalta! :heart: