@tasaraha onpa kurja kun sullekin tulee välikierto ennen kuin hoitokierros alkaa. Ettekö siis nyt vain mahtuneet mukaan tulevaan kiertoon, vai olisiko se mennyt päällekkäin joulutauon kanssa?
@Keltainenkukka92 meillehän ei siis suoraan sanottu etteikö vielä tänävuonna ehdittäisi, mutta todettiin että ”ilmoita kun vuoto alkaa niin täytyy vähän laskeskella”. Mutta vaikka miten optimistisesti laskisin, niin ei vaan millään enää ehditä. Eli välikierto tulee täälläkin. Jos kierto ei tee jotain omia temppujaan, niin tositoimet eli synarela alkaisi joulukuun lopulla, ja punktio menisi tammikuun loppupuolelle
@näännä itsekin muistan synarelasta että välillä tuntui tulevan vaan vajaa suihkaus. Mutta ainakin lääke toimi niinkuin piti vaikka tuntui välillä epäilyttävältä
Tein välillä yhden testisuihkauksen ilmaan ja sitten vasta nenään, se antoi jotain varmuutta että kyllä täältä lääkettä tulee 
@Keltainenkukka92 meillehän ei siis suoraan sanottu etteikö vielä tänävuonna ehdittäisi, mutta todettiin että ”ilmoita kun vuoto alkaa niin täytyy vähän laskeskella”. Mutta vaikka miten optimistisesti laskisin, niin ei vaan millään enää ehditä. Eli välikierto tulee täälläkin. Jos kierto ei tee jotain omia temppujaan, niin tositoimet eli synarela alkaisi joulukuun lopulla, ja punktio menisi tammikuun loppupuolelle
@näännä itsekin muistan synarelasta että välillä tuntui tulevan vaan vajaa suihkaus. Mutta ainakin lääke toimi niinkuin piti vaikka tuntui välillä epäilyttävältä