Tosi pitkä aika kyllä tuo, taitaa ainakin Ovumialla olla muillakin noin? Itselläni aina ollut, Suomessa TAYSissa sekä Felicitaksella sekä Virossa kahdella eri klinikalla, testipäivä ollut 11 päivää blaston siirron jälkeen eli ”dpo 16” ja siis ohjeena ollut tehdä virtsatesti ja sen ollessa positiivinen sitten verikoe. Dpo 16 on myös eri tutkimuksissa yleisesti käytetty päivä esim hcg-vertailuissa jne.
Tsemppiä odotukseen

Tsemppiä odotukseen