Biologi ei ole ainakaan toistaiseksi soitellut että lähdettäisiin tänään ex tempore -kolmipäiväisen siirtoon. Solutiedoissakaan ei lue mitään uutta ja maanantain siirtoaika näyttää olevan vielä voimassa. On tää nyt aika jännittävää kyllä. En ole yhtä raastavan hermostunut kuin viime kierroksella, kun jännitin sen ainokaisen hedelmöittyneen kohtaloa, mutta toisaalta tiedostan että nyt on ihan eri tilanne kun on icsattu jotain mahdollisesti tosi huonoja siittiöitä muniksiin. Jos oltaisiin nyt tehty IVF sen saman luovuttajan siittiöillä kuin viimeksi, ja tulos olisi ollut tuo että 4 on hedelmöittynyt, olisin varmaan tässä kohtaa hyvinkin zen. Nyt en edes uskaltanut täydentää Luge-varastoja koska se olisi tuntunut liian ylimieliseltä. Kotoa löytyvät jämät riittävät tiistaiksi ja ostan lisää jos pääsen siirtoon. Mulle määrättyä 400mg-lugea saa aika huonosti muualta kuin Yliopiston apteekista, ja olisi ollut kätevää hakea Felicitaksen vastapäisestä YA:sta purkillinen samalla kun Ovitrellekin, mutta pelkäsin että en sitten enää ikinä eläessäni pääse siirtoon jos nyt huolettomasti kuvittelen tarvitsevani hirveästi lugeja. XD
Haha kuulostaa niin tutulta, ihanaa että joku muukin, mullakin siis vaikka siirto oli luonnonkiertoon niin Cyclogest edelleen käytössä ja tarkoitus jatkaa rv 12 asti ja mietin aina noita samoja ja ravaan apteekissa hakemassa niitä lääkkeitä alvariinsa