Läskin sulattajat viikko 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Africa:flower:......................169cm...LP 78,5kg.....NYT 75,2kg....-500g

AnniHelena71:flower:.........162 cm...LP 76 kg.....NYT 65,8kg...-1,4kg

Barbapapa..................173 cm...LP 70 kg..................................UUSI

Bad Virgin:flower:............164cm......LP 92kg.......NYT 93kg......+-0

Black Dahlia:flower:..........162cm......LP 88,2kg.....NYT 88,6kg...-1,1kg

chrissy:flower:.............162cm......LP 104,5kg........NYT 99kg..-1,5kg

Cruella DeVille:flower:...178cm......LP 86kg.......NYT 82,5kg...+500g

elisanni:flower:.................160cm....LP 80kg......NYT 75,1kg...-700g

Endless Sacrifice:flower:...158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g

Harmaa idiootti:flower:......158cm....LP76.3kg...NYT 76,3kg..+400g

Hellga:flower:..............178cm....LP 90,7kg.........NYT 86,8kg..-500g

Huvitutti.......................170 cm...LP 70,0 kg.............................UUSI

keijukainen:flower:.......175cm...LP 87kg.........NYT 80,9kg..-700g

kinuski:flower:..........162cm....LP 80kg(-15kg)...NYT 79,2kg..-800g

kisumisu83:flower:........170cm..LP100kg........NYT 101kg....+1,4kg

LisaMarie:flower:...........162cm...LP 77,4kg.....NYT 76,6kg.....-300g

Longchamp:flower:.........182 cm...LP 124 kg...NYT 112,8kg...-2kg

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

mammamammutti:flower:..160cm..LP 90kg...........................UUSI

Manta76:flower:........180 cm...LP 103,3 kg..NYT 90,3kg...-1,9kg

mapsus:flower:.............169,5cm....LP 80,4kg....NYT 79,4kg...-1kg

merileijona:flower:.......161cm...LP 73,8kg........NYT 76,4kg..+200g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3... NYT 80,2 kg... -100 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

nanna81:flower:...........169cm..LP 75kg...NYT 69,9kg......-1,1kg

Nepsutin:flower:.............173cm...LP 84kg....NYT 84kg...-500g

Nimra:flower:..................156cm..................LP n.99kg..........UUSI

nöppönen:flower:........................................NYT -9kg.....+-0

paula-a........................162cm....LP 89kg............................. .UUSI

Pepsukka81:flower:.......170kg.....LP 86kg...NYT 80,3kg....-2,8kg

Piipi Pöppiäinen:flower:..............-20-30kg ...NYT-9,9 kg..-400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti:flower:..............168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 66,4kg...-1kg

samperi:flower:............170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 75,5kg... +-0kg

Scarlett O Harava:flower:...168 cm...LP 100 kg... NYT 96,2 kg... +200g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

Sörhis:flower:................165 cm.. LP 96,0kg...NYT 83,7kg....-200g

T-bird:flower:...............................LP60,4kg..............................UUSI

terapian tarpeessa:flower:...........alk. 1.10....NYT-5,9 kg...+-0

Tinderella81:flower:.........160 cm...LP 84,0 kg.....NYT 73kg

Turkilmas:flower:......175 cm...LP 106,9 kg...NYT 99,6 kg .. -700g

ultima thule:flower:...155cm....LP 63kgT-8kg.....NYT 61,5kg..-1,5kg

vaimo-82............................................................... NYT 76kg........UUSI

Vieras harmaana:flower:..154cm....LP 59,4kg.....NYT 58,6kg..+700g

viisivex:flower:............168cm.......LP 64kg(59)...NYT61kg...-500g

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Vinku-iita..........................................................-15kg.................UUSI

Åboriginal:flower:......168 cm...LP 74 kg.....NYT 68,3 kg.... -700g

Öökkänä:flower:............170 cm....LP 95,4 kg...NYT 78,4kg... -600g

Punnituspäivä on maanantai

Eli nyt voitaisiin tehdä sellainen juttu,että kaikki läskin sulattajissa sanoo vaikka pelkästään hep,niin pysyy listoilla,kun täällä on paljon sellaisiakin nikkejä,kenen en ole nähnyt kertaakaan kirjoittelevan,toki pidetään listalla jos haluaa taustailla,mutta kokonaan pinosta poistuneet poistan listalta

Kooste viime viikon liikunnoista:

Liikuntapäiviä 6 kpl
Liikuntasuorituksia 9 kpl
Liikunnalla kulutetu kalorit n. 2700
Liikuntaan kulutettu aika vajaa 7 tuntia

Painon ilmoitan huomenna, luulen, että joko pysynyt samana tai sitten noussut...

Mitenkäs muilla menee? Täällä ei oikein mene :)

Paino 75,1. Eli tiputusta -0,7kg.
Tähän mennessä lantiolta lähteny 5 senttiä ja reidestä 3 senttiä, jeeee!
Mulla tuo imetys vielä vähä jarruttaa tätä laihis-operaatiota, mutta mennään hitaasti mutta varmasti alaspäin...
Eilen vähän repsahti, piti syödä surumättöä.. Huono tapa mulla :/
Noh, pitää unohtaa tuo ja jatkaa entiseen malliin...

Paino aamulla 88,6kg!!! :D Eli vihdoin laskusuunnassa ollaan! Viikon saldo siis -1,1kg.
Alotan muuten tällä viikolla (tai siis heti vapun jälkeen) sen xtravaganzan, saa nähdä minkä verran kerkee paino pudota ens viikkoon! :D

Paino 66,4 eli -1kg! Tästä pidetään nyt kiinni, onhan kesä tulossa ja piha"remontti" luvassa! :) Eli lupasin itselleni ettei enää plussan puolelle vaaka näytä, liikuntaa lisää ja herkut totaalisesti pois. Katotaan kuin akan käy. Jos vielä vaa'an lukemat nousee mä lyön ne hanskat tiskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja keijukainen:
Huomenta. Uusi paino 80,9kg eli -700g. No ei ihan suunnitelmien mukaan täälläkään mene, eli painonpudotus hidastunut vaikka vauhti kiihtyy lenkillä. :l

No huomioihan se, että kun lihakset alkaa kasvaan, ne myös painaa enemmän kuin läski! Ja hyvä viikkopudotushan tuo on! Hiljaa hyvä tulee! :D

Huomenta. Uusi paino 80,9kg eli -700g. No ei ihan suunnitelmien mukaan täälläkään mene, eli painonpudotus hidastunut vaikka vauhti kiihtyy lenkillä. :l

Kauankos olet nyt laihduttanut? Tuo lenkkeily tai ylipäätään liikunta tekee sen, että paino ei putoa hyvin. En usko, että lihaksista on kysymys kuitekaan...

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

Kauankos olet nyt laihduttanut? Tuo lenkkeily tai ylipäätään liikunta tekee sen, että paino ei putoa hyvin. En usko, että lihaksista on kysymys kuitekaan...

:o Miten niin ei lihaksista voi olla kyse?

Miten se ei putoa hyvin, onko tämä joku tieteellinen fakta vai mikä? Koska jos kuluttaa sitten vielä enemmän kuin saa, niin jostakihan se tarvittava energia on otettava? Eihän kenenkään keho mikään ikiliikkuja ole.

69.9 Eli tiputusta viime viikosta -1.1kg. Piti näköjään pudotuksen kanssa pienen tauon ja nyt taas lähti paremmin. Vieläkö muutaman kilon saa pois niin olen jo todella tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajua:

Miten se ei putoa hyvin, onko tämä joku tieteellinen fakta vai mikä? Koska jos kuluttaa sitten vielä enemmän kuin saa, niin jostakihan se tarvittava energia on otettava? Eihän kenenkään keho mikään ikiliikkuja ole.

Liittyiskö jotenkin siihen, että tulee liian suuri kalorivaje? Itse oon kyllä sitä mieltä, että liikunta on hyvä keino aineenvaihdunnan kannalta + auttaa kiinteytymään. Eli vaikka laihdutusvauhti olisi hitaampi, niin suosittelen liikuntaa siltikin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:
69.9 Eli tiputusta viime viikosta -1.1kg. Piti näköjään pudotuksen kanssa pienen tauon ja nyt taas lähti paremmin. Vieläkö muutaman kilon saa pois niin olen jo todella tyytyväinen.

Voi että mä odotan että pääsen alle 70kilon!!Ollaan samanpituisia:)Kauan sulla on mennyt...?Mulla tavoitteena on se että paino pysyy tulevaisuudessa alle 70kg.

Onnittelut,varmaan mahtava fiilis!

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Liittyiskö jotenkin siihen, että tulee liian suuri kalorivaje? Itse oon kyllä sitä mieltä, että liikunta on hyvä keino aineenvaihdunnan kannalta + auttaa kiinteytymään. Eli vaikka laihdutusvauhti olisi hitaampi, niin suosittelen liikuntaa siltikin. :D

Niin, eli se ei olisi liikunta joka estää laihtumisen, vaan liian suuri energiavaje (=säästöliekki)?

Niin, eli se ei olisi liikunta joka estää laihtumisen, vaan liian suuri energiavaje (=säästöliekki)?

Niin mä käsittäisin, että terapian tarpeessa sen ajatteli. Eihän tossa muuten oo mitään järkeä!

joo plussaa taas tosin turvotus kauhea + naistenvaivat... no tänään ja keskiviikkona ainakin uimaan + torstaihin asti saa mitään herkullista syödä (lue sipsiä on vähän vielä kotona ja cokista) ja sit alkaa tiukka kuuri... 101kg vaikka ei taaskaan ihan aamupaino ollu

Africa: Olen nyt reilun 3kk pudottanu painoa. Kyllä juu melkein juhlat voisi jo järjestää, näin matalalla paino ei olekkaan pitkään aikaan ollu :D . Ja sama tavoite myös mulla. Tosissaan jos vielä muutaman kilon sais pudotettua ja sitten siinä pidettyä niin hienoa olisi!

Ei jaksa kirjautua mutta: PMS, kaksi kertaa ulkona syömässä (nepalilaista ja sunnuntaibrunssi) ja juomassakin (olutta, siideriä...) joten tämän viikon tulos +-0, PMS turvottaa aika lailla joten ensi viikkoon paremmin eväin. Luultavasti en tällä viikolla paljon pysty edes syömään, tänään menossa hammaslääkäripäivystykseen erittäin kipeän alaviisurin takia, joten jos sen vetävät pois on eväät lähinnä särkylääkkeitä ja nestemäistä...

Yhteistyössä