Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No en mee vaa'alle |O
*mussutimussuti...pizzaa...munkkia...sipsejä...irtokarkkeja...:ashamed:*
Saa sitä välillä herkutellakin,ei elämä ole pelkkää ruisleipää ja vettä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No en mee vaa'alle |O
Saa sitä välillä herkutellakin,ei elämä ole pelkkää ruisleipää ja vettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:hep
Mä en koskaan löydä tätä pinoa mistään...siksi musta ei mitään ikinä kuulu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sef:hep
Mä en koskaan löydä tätä pinoa mistään...siksi musta ei mitään ikinä kuulu :ashamed:
Hakuun laitat läskin sulattajat,niin alkaa löytyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:Africa: Olen nyt reilun 3kk pudottanu painoa. Kyllä juu melkein juhlat voisi jo järjestää, näin matalalla paino ei olekkaan pitkään aikaan ollu. Ja sama tavoite myös mulla. Tosissaan jos vielä muutaman kilon sais pudotettua ja sitten siinä pidettyä niin hienoa olisi!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tilasin pizzan :xmas: :ashamed: |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajua:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja ei tajua:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja keijukainen:Huomenta. Uusi paino 80,9kg eli -700g. No ei ihan suunnitelmien mukaan täälläkään mene, eli painonpudotus hidastunut vaikka vauhti kiihtyy lenkillä. :l
Kauankos olet nyt laihduttanut? Tuo lenkkeily tai ylipäätään liikunta tekee sen, että paino ei putoa hyvin. En usko, että lihaksista on kysymys kuitekaan...
Miten se ei putoa hyvin, onko tämä joku tieteellinen fakta vai mikä? Koska jos kuluttaa sitten vielä enemmän kuin saa, niin jostakihan se tarvittava energia on otettava? Eihän kenenkään keho mikään ikiliikkuja ole.
Liittyiskö jotenkin siihen, että tulee liian suuri kalorivaje? Itse oon kyllä sitä mieltä, että liikunta on hyvä keino aineenvaihdunnan kannalta + auttaa kiinteytymään. Eli vaikka laihdutusvauhti olisi hitaampi, niin suosittelen liikuntaa siltikin.![]()
Niin, eli se ei olisi liikunta joka estää laihtumisen, vaan liian suuri energiavaje (=säästöliekki)?
Alkuperäinen kirjoittaja keijukainen:Tästä varmaankin on kysymys. Mietin nyt miten toimisin. Olenkohan vetänyt rasvat liian vähiin. Tuo kiinteytyminenkin on tärkeä juttu mutta pitäisi mahtua juhlavaatteeseen kesäkuun alkuun mennessä. Se taas vaatisi vielä 10kg pudotusta. Menee tieteelliseksi tämä läskin sulattaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja sef:hep
Hakuun laitat läskin sulattajat,niin alkaa löytyä![]()
Se haku toimii kohtuu harvoin :kieh: