Läskin sulattajat viikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
Mulla tänään taukopäivä lue herkuttelupäivä niin jos jaksais sitten kuosissa loppukuukauden, no okei yhtenä viikonloppuna jos lapset menee hoitoon kun mies armeijassa kii sen viikonlopun niin sillon saattaa kans vähän herkutella =)

Mulla on tapana, jos haluan herkutella illalla jotenkin tai jos kalorimäärä menee suuremmaksi mitä on suunnitellut, niin urheilla päivällä sen kalorimäärän verran, mitä sitten illalla syö :)

Taas on housut yhtä kokoa pienemmät ja mikä parasta ihan normaali mitoitetusta mallistosta löytyi tosi kivat housut, kokoa 44. Reilu vuosi sitten tais koko olla luokkaa 50/52 ja housuja löytyi ainoastaan Plus-mitoitetuista mallistoista.
Tänään sitten vielä tapahtui se ihme että paino lukeman eka numero muuttui toiseksi ja nyt paino alkaa numerolla 8. :D Iltapäivällä perheen kakslahkeiset menee FastMotorssin johonkin esittelyyn/koeajoon ja mie pääsen kaupoille siks aikaa. Josko sitä löytyis joku kiva pusero tai vaikka parikin. :D

Mulla on vaakasta patterit loppu, joten se näyttää mitä sattuu, jos yleensä näyttää, mutta farkuista päätellen en ole suurimmillani :)
Pitäis vaan saada toimeksi ruveta liikkumaan, kiinteyttämään reisiä :(

Mä en olekkaan nähnyt tätä ketjua piiiitkään aikaan. Mulla lähtöpaino 80kg ja nyt 73,8kg eli -6,2kg. Senttejä vyötäröltä ja lantiolta onkin sitten lähtenyt ihan reilusti :)

Yhteistyössä