Läskin sulattajat viikko 37

Mun paino on nyt 95,5. =) :D Olin perjantaina uimassa ja uin siis oikeen matkaa, uitu matka ei kyllä ollut kovin pitkä. :whistle: Eilen illalla rehkiin kuntosalilla melkein 1½ tuntia sen mitä lonkka antoi periksi. Olisin tänään aamulla mennyt uimaan, mutta on niin kova flunssa, että jätin väliin. Jos sitten loppuviikosta tai ens viikolla taas pääsis. =)

Jos kaikille sopii niin palaan ruotuun jo ensi viikoksi.
Eli ens viikon pinon tekisin sitten jo sunnuntai-iltana. Kovasti on paino lähtenyt laskuun ja nyt kun noudatan tuota diabeetikon ruokavaliota ja ahkerasti imetän,niin paino tippuu :D
Ensi viikolla voidaan aloittaa pikkuhiljaa vaunulenkitkin =)

Kehtaako vielä hypätä remmiin? Mulla alotuspaino oli 78kg, mut nyt 62kg. Jospa ma-aamuisin ilmoittelisin painoa(vaikka vkl tuppaa ainaa jotenki syöminen repsahtaa;)).

Tavote olis 55kg

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eli ens viikon pinon tekisin sitten jo sunnuntai-iltana. Kovasti on paino lähtenyt laskuun ja nyt kun noudatan tuota diabeetikon ruokavaliota ja ahkerasti imetän,niin paino tippuu :D

Ei käy, muuten kävis. Minä hoidan nyt tämän homman tästä eteenpäin, sanoit mitä tahansa.Sopiiko?

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Ei käy, muuten kävis. Minä hoidan nyt tämän homman tästä eteenpäin, sanoit mitä tahansa.Sopiiko?

P.s. Sori oli ihan pakko :D, tottakai voi jatkaa jo sunnuntaina :):)

Yhteistyössä