Lasten huoneita (sis. kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Laitettaisiinko kuvia lasten huoneista?

Tässä meidän lapsukaisten huoneesta kuva. Sänkyyn on jäänyt "väliaikainen" päiväpeite jo pitemmäksi aikaa. Tarttis hommata kunnollinen tilalle..

Laittaisiko joku muukin?

Miulla ei kuvaa ole, mut pojun huoneen seinät on vaaleat, huoneessa on valkoinen jatkettava sänky, jossa punaiset päädyt, sekä kirjahylly, automatto, pieni pöytä, pari ralliruutuista pientä puutuolia, Salama McQueen-päiväpeitto sekä autojulisteita seinillä. Verho on nurjalta puolelta punainen (eli näkyy ulos ) ja etupuolelta ralliruutukangasta. Eli väritys on pääasiassa musta-puna-valkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ap, mistä tuo tapetti on?Aivan ihana.

Tuo ei ole tapetti vaan itse olen maalannut. Nallen kuvat on Anita Jeramin kirjasta ja niistä itse väsäsin sablonit. Värit on tikkurilan kaunis koti värilastulta. Nallejen värit itse sekoiteltu.

Eikö muilla olisi kuvia :wave:

sm3s6a.jpg

pojan huonetta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ja ihan kiva olis nähdä noista huoneista muutaki ku ne sängyt, jos huoneissa on muutakin niiden lisäks.

Totta, esim se miten lelukuorma on saatu piilotettua yhtä harmoonisesti ;)

Meillä on väreinä valkoinen, peruspuu, lime ja turkoosi. Limeä ja turkoosia matoissa, tuoleissa, pöydässä, verhoissa, taulukehyksissä ja lelulaatikoissa. Matot pieniä pyörylöitä useita. Lundiaa lipasto + kirjahylly (pitäisi sijoittaa vaan toisin). Ahdasta.

juu säilytysratkaisut kuviin! Meillä pienen pieni huone ja olisi kivaa jo nyt keksiä miten saa aikanaan kaiken mahtumaan! Ja kuvia myös ihan vaavojen huoneista...

Hienointa olis nähdä kuvasarja kuinka lapsen huonetta muunnettu aina iän myötä suht pienin kustannuksin....

Kauniita huoneita =)
MEillä on tytön huoneessa semmonen värien ilottelu, että teillä menis silmät sekasin, jos laittasin kuvan eli en laita ;) Pojan huone on vielä vaiheissaan; just etsiskelen netistä kivoja juttuja sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Kauniita huoneita =)
MEillä on tytön huoneessa semmonen värien ilottelu, että teillä menis silmät sekasin, jos laittasin kuvan eli en laita ;) Pojan huone on vielä vaiheissaan; just etsiskelen netistä kivoja juttuja sinne..

En minä ainakaan värejä säikähdä, pääasia et huone tuntuu kotimaiselta...Itse en osaa kuvia laittaa, muuten voisin laittaa keskeneräisestä vaavin huoneesta (joka on aika imelä :D )...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Virkeä huone :D Meillä samanlainen pinnis...

Missä kaikki tavarat? Lelut? Vaatteet? :o

Meillä taas tuolit ja taitaa olla taulutkin värien perusteella (onko Indiskasta?). Mutta tosiaan missä tavarat?

tuossa kuvan vasemmassa laidassa näkyy hitusen vaatekaappia, eli huoneessa on kolme kaappia, siellä vaatteet, ja muuta sälää... koska huone sijaitsee yläkerrassa niin lelut löytyvät olohuoneesta :)
mutta ikeasta olen ostanut sellasia pyörällisiä päällekkäin pinottavia laatikoita jotka on oikeasti käteviä, ja kivan värisiä :)
ja taulut on tosissaan indiskasta, pöytä ja tuolit taas ikeasta :)

Yhteistyössä