Lasten huoneita (sis. kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ja ihan kiva olis nähdä noista huoneista muutaki ku ne sängyt, jos huoneissa on muutakin niiden lisäks.

Tässä samasta huoneesta toiselta puolen. Meillä pikkuiset nukkuvat samassa huoneessa.

Lasten huoneessa ei ole muuta kuin nuo sängyt, kirjahylly ja säilytystilaa. Lelut on meillä muualla. Tällä hetkellä näin:

Huono kuva ja tuossa on sitä "väri-ilottelua" ihan tarpeeksi.

Tarkoitus olisi tehdä lapsille ihan leikkihuone. Sinne olen ajatellut Mikki Hiiri teemaa. Ja nuo kuvan säilytys laatikostot olen ajatellut myös maalata. Värimaailman ajattelin kopioida esim. jostain vanhemmasta Mikki julisteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ja ihan kiva olis nähdä noista huoneista muutaki ku ne sängyt, jos huoneissa on muutakin niiden lisäks.

Tässä samasta huoneesta toiselta puolen. Meillä pikkuiset nukkuvat samassa huoneessa.

Lasten huoneessa ei ole muuta kuin nuo sängyt, kirjahylly ja säilytystilaa. Lelut on meillä muualla. Tällä hetkellä näin:

Huono kuva ja tuossa on sitä "väri-ilottelua" ihan tarpeeksi.

Tarkoitus olisi tehdä lapsille ihan leikkihuone. Sinne olen ajatellut Mikki Hiiri teemaa. Ja nuo kuvan säilytys laatikostot olen ajatellut myös maalata. Värimaailman ajattelin kopioida esim. jostain vanhemmasta Mikki julisteesta.

Mistä olet ostanut tuon ihanan lipasto hoitopöydän?

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Mistä olet ostanut tuon ihanan lipasto hoitopöydän?

Tuo on Brion hoitopöytä mutta ei taideta enää valmistaa kun ei brion sivulta löytynyt. Valkoinen sänky on samaa sarjaa ja etsin nyt toista samanlaita tyttöä varten. Uutta ei kai enää saa, siksi laitoin tuonne Vaihto puolelle ilmoituksenkin. Että jos joltain löytyy samanlainen ylimääräisenä..

Missä teidän lasten lelut on?

Kun noissa huoneissa (jotka kyllä näyttävät hyvin kauniilta) ei juuri leluja näy lukuunottamatta tuota yhtä kuvaa.

Kyllä mullekin näin äitinä kelpaisi tuollainen kaunis ja silmää viihdyttävä suunniteltu nätti minimalistinen sisustus, mutta mihin ihmeeseen olette ne lelut piilottaneet? Kertokaa heti! :)

Siksakkia: eli selvästi se leluryökkiö noista teidän harmoonisista kodeistakin löytyy...se vaan on siellä kuvaajan selän takana :whistle:

Jo helpotti...tuli mullekin parempi mieli, kun sain todeta, että muillakin ne lelut näkyvät. On vain eri asia, jotta otetaanko ne kuviin, vai ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siksakkia: eli selvästi se leluryökkiö noista teidän harmoonisista kodeistakin löytyy...se vaan on siellä kuvaajan selän takana :whistle:

Meillä ei kyllä leluja peitellä tai piilotella mihinkään, olkkarissakin on pari koria millä poika leikkii siellä kun teen keittiössä jotain tai jos vaikka katsotaan tv:tä. Ei viihdy vielä yksinään omassa huoneessaan leikkimässä.
Kun tähän muutettiin niin kyllä ensin aion sisustaa sellaisen kodin jossa on kaikki tosi tip top, mutta sitten tulin siihen tulokseen että ehkä sitten myöhemmin, kun lapset on isoja :) Nyt koti saa näyttää siltä että siellä asuu lapsia.

Sisustuksessa kun muutenkin joutui ottamaan huomioon sen, ettei mitään "kiellettyjä" ja pienelle vaarallisia esineitä laiteta alas jne.

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Laitettaisiinko kuvia lasten huoneista?

Tässä meidän lapsukaisten huoneesta kuva. Sänkyyn on jäänyt "väliaikainen" päiväpeite jo pitemmäksi aikaa. Tarttis hommata kunnollinen tilalle..

Laittaisiko joku muukin?

Voi ku on hellunen huone!Kaunis,tosi kaunis!!! =)

Kiitoksia kauniista kommenteista :flower:

Täytyy tunnustaa että kyllä tuossa meidänkin lastenhuoneessa näkyy äidin maku :whistle: Oon ollu yli kymmenen vuotta armoton Nalle Puh fani ja haaveilin että saisin laittaa NP-huoneen :) Nyt kun lapsi on vielä niin pieni, oli hyvä toteuttaa tuo kun ei osaa itse pyytää mitään Spidermaneja tai pääkalloja :D

2wf0dar.jpg

tässä sitä kaivattua romua :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siksakkia 10 pistettä! Sun kuvat oli ainoot missä näki että kyyseessä LASTENHUONE. Ihanaa.
Noi muut oli sellasia "kenen äidillä on paras sisustussilmä".

Kyllähän nämä kaikki on LASTENHUONEITA. Meillä ainakin on nukkumishuone ja leikit erikseen siksi lelut eivät näyt sängyn vieressä. Ja kaikilla on varmasti ne lelut levällään kun on lapsia.

Niin ja miksei lasten huone saa olla kaunis ilman että tullaan ilkeilemään. HÖH

Yhteistyössä