LASU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Iltaa! Oon ihan paniikissa kun kävin tänään kaupassa hakemassa vauvalle ruokaa 3klp kun olimme menossa kylään illaksi. katsoin hinnan väärin ja ostokset tekikin enemmän ku luulin, Mulla oli tilillä 5senttiä vähemmän mitä ostokset makso (en ollu edes kattonut että paljon tilillä on kun käytämme aina käteistä) mutta muistelin siellä kuitenkin olevan ainakin vitonen vaan eipä ollutkaan. Mulla oli lompakko autossa enkä jaksanut hakea joten sanoin että no ota yks pois. Ja vasta autossa tajusin että ei hitto miten noloa! tämä on vielä pieni kylä missä ihmiset tuntee kaikki ja puhuvat pahaa. Siis en tajunnut yhtään kassalla että olisi kannattanut vaa hakea se lompakko ja maksaa ennemmin käteisellä. Jäin miettimään että mitähän kassatäti meinaa ajatella tosta asiasta? luuleeko ettei ole rahaa ruokaan kun pitää jättää pois. Minua niin hävettää!! Nyt kahu skenaariot jos tästä tulee vielä kylän puheen aihe taikka pahimmassa tapauksessa jos kassa täti soittaa vaikka lasuun kun varmaan tietävät minutkin nimeltä... ja soittaa sinne ettei heillä ole rahaa edes ruokaan?

Yhteistyössä