Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitä joku voi nähdä Voutilaisessa? :x
Treenattu hyvännäköinen nainen - mitä muuta mies voi haluta??
=)
Sen miehessä on jotain ei niin kivaa, en osaa selittää sitä nyt kun koskenkorva sumentaa ajatuksiani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Voutilainen on itse karsee, oletteko nähneet sen pellehääpuvun mikä sillä oli häissään? Mies ansaitsisi sankaripalkinnon kun uskalsi/kehtasi naida sellaisen variksenpelättimen.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ihan tavallisen näköinen suomalainen mies tuo mun mielestä on. Makuja on monia, ei jokaisen tarvitse kaikkia miellyttää.
Ap:n miehen kuvan haluaisin nähdä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laitas sä ap sun miehes kuva,että päästään sitä arvostelemaan![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Niin, vaikuttaahan se tosi uskomattomalta että pariskunnan pitkän liiton salaisuus olisikin rakkaus eikä ulkonäkö :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laitas sä ap sun miehes kuva,että päästään sitä arvostelemaan![]()
![]()
![]()
Minun mieheni on suhteessa paljon komeampi kuin mitä minä olen viehättävä, ikävä kyllä.
Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Niin, vaikuttaahan se tosi uskomattomalta että pariskunnan pitkän liiton salaisuus olisikin rakkaus eikä ulkonäkö :xmas:
Pöh. Älä liioittele sentään.
Oikeasti illalla katsottiin heitä kuten pariskuntaa ja eivät näin vieraan silmin ole yhtään yhteensopivan oloinen pari, mutta ...ihmettelin siis vaan, ei sen kummempaa....sori kaikille, ketä aloitukseni loukkasi.
Kuvittelin vaan, että julkkisten asioita saa vähän ihmetelläkin ääneen :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Laitas sä ap sun miehes kuva,että päästään sitä arvostelemaan![]()
![]()
![]()
Minun mieheni on suhteessa paljon komeampi kuin mitä minä olen viehättävä, ikävä kyllä.
Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Kysympähän sitten miksi sun miehes on sun takia kun olet niin mitättömän näköinen?
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.
Pöh. Älä liioittele sentään.
Oikeasti illalla katsottiin heitä kuten pariskuntaa ja eivät näin vieraan silmin ole yhtään yhteensopivan oloinen pari, mutta ...ihmettelin siis vaan, ei sen kummempaa....sori kaikille, ketä aloitukseni loukkasi.
Kuvittelin vaan, että julkkisten asioita saa vähän ihmetelläkin ääneen :saint: :saint:
No mutta ihan tottahan se on mitä sanoit.He ovat jotenkin täysin eri tyyppisiä.
Lauran tuntien hän halusi itselleen sellaisen miehen jonka kanssa voi itse "loistaa"...