Laura Voutilainen - mitä hän voi nähdä siinä niljakkeen näköisessä aviomiehessään???

Voutilainen on itse karsee, oletteko nähneet sen pellehääpuvun mikä sillä oli häissään? Mies ansaitsisi sankaripalkinnon kun uskalsi/kehtasi naida sellaisen variksenpelättimen.

http://www.apu.fi/koti/article115505-1.html
No tässä nyt eka osuma mikä googlesta löytyi. Ei se minusta nyt mikään hirviö ole, kerran olen nähnyt livenä satamassa kahvittelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mitä joku voi nähdä Voutilaisessa? :x

Treenattu hyvännäköinen nainen - mitä muuta mies voi haluta??
=)

Sen miehessä on jotain ei niin kivaa, en osaa selittää sitä nyt kun koskenkorva sumentaa ajatuksiani :whistle:

Aivan järkyn näköinen, moottorisahalla veistetty akka.

No, ihan normaali ihminenhän siellä oli.

Mitä ihmeen haukkumista, onko pakko haukkua kumpaakaan, tota miestä tai tota Lauraa? mitä se on meidän päänsärky mitä ne toisissaan näkee?

Multa on kysytty samaa, tosin niljake sanaa ei käytetty.
Ihan suoraan naapuri kysyi muutaman rohkaisevan jälkeen että olenko miehen rahojen takia hänen kanssaan.
Tuntui aivan kamalalta. Miten jollain tulee tuollaista edes mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Laitas sä ap sun miehes kuva,että päästään sitä arvostelemaan :D :D :D

Minun mieheni on suhteessa paljon komeampi kuin mitä minä olen viehättävä, ikävä kyllä.

Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.

Varmaan aika dominoiva täti, joka voi tietysti selittää tuon miesvalinnan : jos on tarpeeksi nobody miehenä, niin valtaa voi olla enemmän tms. on ainakin kunnolla tossun alla.[/quote]

Totta turiset.Laura on ollut aina dominoiva ja halunnut olla kaiken keskipiste esim. koulussa.Ollaan oltu samalla luokalla monta vuotta ja laulettu samassa kuorossa.En usko,että suhde toimii jos molemmat olisivat samanlaisia luonteeltaan.

Ajatus tuli mieleeni lähinnä siksi, että Laurahan varmasti olisi saanut paljon edustavammankin puolison halutessaan, mutta ehkä selitys on sitten rakkaus, kun ovat kuitenkin olleet tosi pitkään yhdessä.

Niin, vaikuttaahan se tosi uskomattomalta että pariskunnan pitkän liiton salaisuus olisikin rakkaus eikä ulkonäkö :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Niin, vaikuttaahan se tosi uskomattomalta että pariskunnan pitkän liiton salaisuus olisikin rakkaus eikä ulkonäkö :xmas:

Pöh. Älä liioittele sentään.

Oikeasti illalla katsottiin heitä kuten pariskuntaa ja eivät näin vieraan silmin ole yhtään yhteensopivan oloinen pari, mutta ...ihmettelin siis vaan, ei sen kummempaa....sori kaikille, ketä aloitukseni loukkasi.

Kuvittelin vaan, että julkkisten asioita saa vähän ihmetelläkin ääneen :saint: :saint:

Minun mieheni on suhteessa paljon komeampi kuin mitä minä olen viehättävä, ikävä kyllä.

Kysympähän sitten miksi sun miehes on sun takia kun olet niin mitättömän näköinen?

Oikeasti illalla katsottiin heitä kuten pariskuntaa ja eivät näin vieraan silmin ole yhtään yhteensopivan oloinen pari, mutta ...ihmettelin siis vaan, ei sen kummempaa....sori kaikille, ketä aloitukseni loukkasi.

Kuvittelin vaan, että julkkisten asioita saa vähän ihmetelläkin ääneen :saint: :saint:

No mutta ihan tottahan se on mitä sanoit.He ovat jotenkin täysin eri tyyppisiä.
Lauran tuntien hän halusi itselleen sellaisen miehen jonka kanssa voi itse "loistaa"...

Kysympähän sitten miksi sun miehes on sun takia kun olet niin mitättömän näköinen?

Laura on julkkis, suosittu jne, joten hänellä varmaan olisi vähän toisenlaisiinkin valintoihin mahdollisuus,
me mieheni kanssa ollaan taviksia, joten sekin selittänee jotain ja ei olla niin "eritasoinen" pariskunta kuin he ovat - meillä oli tuo ero joskus muinoin toisinpäin, mutta sitten minusta tuli tälläinen plösö :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kauneus on katsojan silmissä. Itsellä on ollut varmaan valtaväestön mielestä rumia poikaystäviä, kuten aikoinaan yks narkkari, jolla oli hampaat osittain syöpynyt. Mutta hän oli uskomattoman ihana ihminen ja kun tykkäsin hänestä niin kovasti, niin hän muuttui silmissäni ulkoisestikin kauniiksi. Suhteemme kuitenkin päättyi, koska en pystynyt suunnittelemaan tulevaisuutta hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

No mutta ihan tottahan se on mitä sanoit.He ovat jotenkin täysin eri tyyppisiä.
Lauran tuntien hän halusi itselleen sellaisen miehen jonka kanssa voi itse "loistaa"...

Kiitän ja kumarran ymmärryksestä =) =) =) tuota juuri tarkoitin.

No... mitä mä olen tuota perhettä nähnyt (kun samalla kylällä asutaan) niin ihan tavis perhe on. Ei se Laura tuolla kulje ylimeikattuna nokka pystyssä, vaan ihan tavis tuulipuku äiti on vapaa-ajalla. Tosi kivan olonen perhe, ja hirveän paljon lasten kanssa yhdessä kulkevat. Ja kuka oikeesti ajattelee että joku valitsee kumppaninsa ulkonäön perusteella??? EHKÄ se mies on LAURAN MIELESTÄ mukava, hauska, hyvä isä ja mies! Ja kyllä mä luulen että se on Laura kumpi niistä enemmän tienaa, eli se siitäkin teoriasta.

Yhteistyössä