lesboparit hankkii lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärtämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmärtämätön

Vieras
mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:
mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.

saahan sulla mielipide olla, ei sitä tarvii anteeksi pyytää.
minua ei haittaa lesboparit ja niiden lapset.

Minusta heillä pitäisi samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Ei laki voi määrätä, ketä rakastaa.
Ja näin ollen, jos nainen on pariuhteessa naisen kanssa, one heillä myös oikeus lapseen, kuten mies-nainen peariskunnillakin.

Hommahan on nyt niin, että asia ei millään tavalla mulle kuulu. Ja jos on tollasia mieleipiteitä asiasta, kannattaa pitää ne itsellään. Ettei ihan kokonaan nolaa itseään.

minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hommahan on nyt niin, että asia ei millään tavalla mulle kuulu. Ja jos on tollasia mieleipiteitä asiasta, kannattaa pitää ne itsellään. Ettei ihan kokonaan nolaa itseään.

mitäs tämä. kyllä jokaisella oma mielipide saa olla. kuten sinullakin. älä siis tyrmää toista.

mun serkku on lesbo, naimisissa ja ihana tyttövauva heillä ! kyllä se onni pitää saada muillekki suoda vaikka sukupuolielämä ois mitä..

mut ite huomasin et on vaikea selittää omalle lapselle kun se oli katsonut jotain hääohjelmaa missä kaksi miestä meni naimisiin, kun tyttöni naurahti ja ihmetteli et miten miehet voi mennä naimisiin, oli jotenki vaikea selittää. ja jotenki tuntuu ns.luonnottomalta sanoa että voithan sinäkin mennä isona naisen kaa naimisiin, se ei tunnu jotenki oikealta..

mutta mun mielestä siis kaksi naista voi kasvattaa lasta... ja sitäkin mietin että jos on löytänyt hyvän kumppanin on se sitte mies tai nainen ni mikäs siinä jos elämä muuten rullaa ja on sitten eläkepäiville asti kumppani jonka kanssa jakaa ilot ja surut.

minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia

Ehkä se ei loppupeleissä kuitenkaan ole kiinni haluamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

mitäs tämä. kyllä jokaisella oma mielipide saa olla. kuten sinullakin. älä siis tyrmää toista.

On eri asia omistaa mielipide kuin toitottaa sitä ääneen. Oot varmaan kuullu sanonnan: jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa.

No en mä ehken kamalan normaalina pidä lesbopareja, mutta en todellakaan halua omaa asennettani siirtää lapsiini, ja uskon et jos lesboparin lapsia kiusstaan koulussa se johtuu siitä et ahdasmieliset ihmiset on siirtäneet omat asenteensa lapsilleen.=/
Mut toki mielipide saa olla, kunhan sillä ei oikeuta toisten huonoa ja ilkeää kohtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

On eri asia omistaa mielipide kuin toitottaa sitä ääneen. Oot varmaan kuullu sanonnan: jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa.

toitotathan sinäki? että et hyväksynyt sitä mitä toinen sanoo. taidat itse olla lesbo? kun noin jyrkkänä olet. asioista voi keskustella ja ei mielestäni tuo aloittaja pahasti tätä asiaansa ilmaissut. vai kuinka?
miten voit elää maailmassa jossa jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja oikeus sanoa se ääneen niin heteroilla kuin homoillaki.

Luulempa, että ap (kuten myös muiden asiaa kauhistelevien) mielipide voisi muuttua kummasti siinä vaiheessa kun oma tyttö/poika ilmoittaisi seurustelevan samaa sukupuolta olevan kanssa ja menevänsä naimisiin. Ja voi sitä 'mummin kultaa' sitten rakastettaisi ihan samalla tavalla kuin heterolapsen lasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja julia05:
Eikös lapset saa parisuhteen mallin vanhemmiltaan?

ai kuten?

Tarkkailemalla niitä :kieh:

mut tarkoitan että ei se mee aina nii et jos on hyvä perhe,isä äiti jne.. nii vaa mun serkusta tuli lesbo ja varmaa joistaki muista tullu homo tai lesbo ilman että niiden vanhemmat ois.. sit mulla on ollut työkavereita lesboja nii en tiedä et niiden perhees ois jompi kumpi vanhempi lesbo/homo..ja eivät ole erolapsia.
mut se on totta et ne lapset jotka ei hyväksy koulussa kavereita joiden vanhemmat on lesboja/homoja ni niiden perhees ei varmasti hyväksytä sitä..eli ne varmaa on niitä kiusaajiakin sitte.

Luulempa, että ap (kuten myös muiden asiaa kauhistelevien) mielipide voisi muuttua kummasti siinä vaiheessa kun oma tyttö/poika ilmoittaisi seurustelevan samaa sukupuolta olevan kanssa ja menevänsä naimisiin. Ja voi sitä 'mummin kultaa' sitten rakastettaisi ihan samalla tavalla kuin heterolapsen lasta...

mutta kyllä se varmasti aluksi vaatisi sulattelua..... vai kuinka?

Lesboparin lastenhankinta vastaa sitä, kun sinkkunainen panettaa itsensä paksuksi. Lapsi saa vain äidin, jos toisenkin, mutta ei isää. Ja useinhan tällaisissa kuvioissa on mukana myös äitien äidit yms. Ei yhtään miestä. Voi olla tyttärelle aika huono juttu.

Lesboparin lastenhankinta vastaa sitä, kun sinkkunainen panettaa itsensä paksuksi. Lapsi saa vain äidin, jos toisenkin, mutta ei isää. Ja useinhan tällaisissa kuvioissa on mukana myös äitien äidit yms. Ei yhtään miestä. Voi olla tyttärelle aika huono juttu.

Niin, lesbothan eivät miehiä tunne. Yhtään. Ketään.

Yhteistyössä