Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on jäänyt uskovaisilta melko usein Jeesuksen opetukset lukematta...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on jäänyt uskovaisilta melko usein Jeesuksen opetukset lukematta...
pidättekö te tosiaan nuita tyyppejä USKOVAISINA?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä on jäänyt uskovaisilta melko usein Jeesuksen opetukset lukematta...
pidättekö te tosiaan nuita tyyppejä USKOVAISINA?
Alkuperäinen kirjoittaja noin:ja timppa ja uskonto taas....eli kun uskovaiset ei suvaitse jotain se on huono asia mutta kun TE ette suvaitse uskovaisia(tuomitsette uskovaiset)se on ok????ja eiköhän uskovaisten kuulu tuomita homojen siunaus kirkossa jos noudattaa raamattua???ja mun mielestä nykynuorisokin olis tarvinnut enemmän kuria (ei fyysistä)mistä te tiedätte minkälaista kuritusta ,vaikka arestia???
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Unohdit mainita että Afganistanissa on allahuskovat juuri taas kivittäneet ihmisiä kuoliaaksi. Ja kuinka paljon siellä tapetaan ja kivitetäänkään ilman että siitä media koskaan saa vihiä?
Alkuperäinen kirjoittaja ***:Alkuperäinen kirjoittaja noin:ja timppa ja uskonto taas....eli kun uskovaiset ei suvaitse jotain se on huono asia mutta kun TE ette suvaitse uskovaisia(tuomitsette uskovaiset)se on ok????ja eiköhän uskovaisten kuulu tuomita homojen siunaus kirkossa jos noudattaa raamattua???ja mun mielestä nykynuorisokin olis tarvinnut enemmän kuria (ei fyysistä)mistä te tiedätte minkälaista kuritusta ,vaikka arestia???
Kerro minulle mistä löytyy sellainen uskovainen kristitty joka oikeasti noudattaa Raamattua?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Unohdit mainita että Afganistanissa on allahuskovat juuri taas kivittäneet ihmisiä kuoliaaksi. Ja kuinka paljon siellä tapetaan ja kivitetäänkään ilman että siitä media koskaan saa vihiä?
Sä oot muuten mun lemppariharmaa. Olet käyttäytynyt, kun ystävä, vaikka en tunne sua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ***:Alkuperäinen kirjoittaja noin:ja timppa ja uskonto taas....eli kun uskovaiset ei suvaitse jotain se on huono asia mutta kun TE ette suvaitse uskovaisia(tuomitsette uskovaiset)se on ok????ja eiköhän uskovaisten kuulu tuomita homojen siunaus kirkossa jos noudattaa raamattua???ja mun mielestä nykynuorisokin olis tarvinnut enemmän kuria (ei fyysistä)mistä te tiedätte minkälaista kuritusta ,vaikka arestia???
Kerro minulle mistä löytyy sellainen uskovainen kristitty joka oikeasti noudattaa Raamattua?
Sekö ettei pysty noudattamaan joka ohjetta (ja sehän Raamatussa todetaankin heti kärkeen ettei kukaan ihminen ikinä pystykään noudattamaan Raamattua pilkulleen ja pisteelleen) antaa oikeuden vihkiä sitten homotkin kirkossa kristilliseen avioliittoon tai rukoilla heidän suhteensa (eli synnin) puolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja ***:Mikä tekee juuri homoudesta sen pahimman synnin? Miksi naispappeus on sallittua? Miksi niin monet asiat mitkä Raamatussa kielletään, on silti sallittuja?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Sä oot muuten mun lemppariharmaa. Olet käyttäytynyt, kun ystävä, vaikka en tunne sua.![]()
Minäkö? No, on minulla joskus kieltämättä ollut pari vauhdikastakin keskusteluketjuosallistumista täällä, hyvä jos olet viihtynyt ja kokenut kommenttini ystävällisinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä nämä uskovaiset ovat niin ihanan suvaitsevaisia ja lähimmäisiä rakastavia ihmisiä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Älykkyyden huipentuma:Alkuperäinen kirjoittaja ***:Mikä tekee juuri homoudesta sen pahimman synnin? Miksi naispappeus on sallittua? Miksi niin monet asiat mitkä Raamatussa kielletään, on silti sallittuja?
Pyhä Henki kertoo, mitkä Raamatun kohdat ovat tärkeitä ja mitkä voi turvallisesti jättää huomiotta.
Alkuperäinen kirjoittaja ***:Alkuperäinen kirjoittaja Älykkyyden huipentuma:Alkuperäinen kirjoittaja ***:Mikä tekee juuri homoudesta sen pahimman synnin? Miksi naispappeus on sallittua? Miksi niin monet asiat mitkä Raamatussa kielletään, on silti sallittuja?
Pyhä Henki kertoo, mitkä Raamatun kohdat ovat tärkeitä ja mitkä voi turvallisesti jättää huomiotta.
Missä se sen sanoo, Raamatussa? "Tässä nämä kohdat ovat tärkeitä, nämä ovat vain turhia sanoja".