Tultiin juuri lääkäristä.. hän ei nähnyt enää muuta järkevää keinoa kuin siirtyä takaisin Neocatelle, kunnes kaikki oireilu saadaan kuriin. Tämä merkkaa ainakin kahta viikkoa, sillä altistusta jouduttiin siirtämään sen verran juuri täydellisen oireettomuuden saavuttamiseksi.
Eli kaksi viikkoa Neocatella.. Tämä myös tarkoittaa sitä, että imetyksestä on luovuttava, ellei jaksa koko ajan olla pumppaamassa maidontuotannon ylläpitämiseksi. Mulla hiipui jo pikkasen tuotanto sen kahden päivän NC-kokeilun aikana, vaikka pumppailin säännöllisesti. Kahden viikon aikana ei taatusti pysy tuotanto kunnolla yllä. Plus että pitäisi olla edelleen tiukalla dieetillä. Eli mä nyt sitten lopetan imetyksen.

Kamala olo, kun en todellakaan tiiä onko tää oikea ratkaisu. Toisaalta tiiän että pojan olo helpottuu nopeasti, mutta toisaalta vielä elätän toivoa josko mun maito ei kuitenkaan aiheuttaisi tuota refluksia..
Mua jäi kaivelemaan vastaanotolta se, että mitä jos refluksioireet ei ookaan allergiasta johtuvia, ja lopetan imetyksen turhaan. Kun lääkäri sanoi, että jollei nää refluksioireet parane kahen viikon aikana, niin sitten tarvitaan lääkitys. Eikö ois kannattanut eka testata sitä lääkitystä? Emmä tiiiä! Mutta menin nyt jo syömään maito- ja viljatuotteita tätä yllättäen tulleen johtopäätöksen tuomaa järkytystä lieventämään. Ja nyt tajusin, että jos sittenkin ois vaan jatkanu imetystä ja testannu eka niitä lääkkeitä. Miksei lääkäri tätä ehdottanut?
Kaikkein hirveintä ois se, että maitoaltistus näyttäis negaa ja oon lopettanut imetyksen aivan turhaan. Toisaalta eihän nuo verijäljet ja yövaikeroinnit/-itkut mistään tyhjästä oo voinu tulla.. Eli silloin allergiaa aiheuttaisi luultavasti jonkin muu ruoka-aine. Ja tällöinkin poika ois kuitenkin saanut sitä mun maidon kautta. Niin ja jos tässä nyt plussia oikein yrittämällä yrittää ettiä, niin onhan kiinteiden testaaminenkin helpompaa kun ei oo äidinmaidon välityksellä tulevat ruoka-aineet sekoittavia tekijöitä kiinteiden ruoka-aineiden sopivuutta testattaessa.
Mutta teinkö nyt oikean ratkaisun?!?!?!?!?!?!? Pitäiskö kuitenkin jatkaa pumppaamista?? Snif..