Libero kerho...en pääse rekisteröitymään...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mantsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mantsu

Jäsen
12.12.2005
97
0
6
Mikähän vikana kun en pääse rekisteröitymään sinne ollenkaan...
Onko joku tässä liberokerhossa??
Aattelin vaan että kerääs noita vaippapakkauksissa olevia merkkejä...eikös niillä sit saisi jotain "lahjoja"??? Missä muualla niistä ois tietoo kun ei www. sivulle kerran pääse....??? :(
 

Similar threads

W
Viestiä
6
Luettu
630
V
N
Viestiä
119
Luettu
5K
Aihe vapaa
.,.,.,.,.,.,
?
T
Viestiä
0
Luettu
1K
Aihe vapaa
Tiettytootta mitä mieltä ootta
T

Yhteistyössä