Liian myöhäistä katua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Joskus käy mielessä, että hajamielisen ihmisen ei kannattaisi tehdä lapsia. Lapset siinä kärsivät.

Nyt en edes käy töissä. Entä sitten kun menen töihin. Nytkin on lapsen uimapuku jäänyt uimahallille, kaikki isomman lapsen koulupaperit aina hukassa heti kun saa ne kotiin kiikutettua. Menemme aina väärään paikkaan, jos on joku tilaisuus, niin ei muisteta tarkistaa paikkaa, vaan ajetaan väärään paikkaan. Lapsi kertoo nämä vielä yleensä opettajalle. Esikoinen siis ensimmäisellä.

Kohta varmaan tulee joku hakemaan nuo lapset. Ihailen teitä isojen perheiden äidit. Miten te voitte selvitä?

Ja on minulla kalenteri, mutta en muista aina merkitä kaikkea, ja joskus on jopa merkittynä, ja silti olemme menneet väärään aikaan tai paikkaan. Aika useinkin. :ashamed:

Kaikista ei ehkä olisi ollut sittenkään äidiksi. :'( Minäkin tämän jo tiesin,olenhan aina ollut hajamielinen. Silti halusin kokea äitiyden, itsekästä varmaan, kun olen tällainen. :'(

Meillä kaksi lasta. Ei ole tarkoitus tehdä enempää kun olen tällainen kuin olen. Eikä kyllä varaakaan.

Hei! me äidit nyt ollaan tollasia joskus..jauhopäitä.se on elämää ja lapsille oot parasta mitä ikinä! kukaan ei onneks oo täydellinen.

kohta saadaan taas hukattavaks nuo todistukset :)

se on ihan normaalia tuo hajamielisyys lasten kanssa :) mäki menny monesti esim. hammaslääkäriin ihan vääränä päiväna. siellä sitte odotettu vaik kuin kauan ja ihmetelty et mikä on ku ei meidän vuoro tuu yms... ja meinaa unohtua kaikki muutkin asiat. Esikoise koulu jutut varsinki meinaa unohtua ja kun on nuita käyntejä millon missäkin nii saa joskus tosissaan miettiä et mitä tänään olikaan luvassa. mulla tuo puhelin helpottaa ku siihen laitan muistutuksia mut aina en muista laittaa :D

Yhteistyössä