N
neljän äiti myös
Vieras
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
Luoja varjele. Olen minäkin neljä lasta synnyttänyt ihan normaalisti alateitse. Ei mun alapääni kyllä imaise mitään sisäänsä penkillä istuessani. Korkeintaan housut kastuu jos märälle penkille istahtaa aivan samoin kuin yhdenkin lapsen synnyttäneellä. Jos alapääsi jotain imaisee niin suosittelen kyllä pikaisesti lääkäriin menoa, normaalia se ei ole vaikka kuinka olsi värkki levinnyt.