Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.

Luoja varjele. Olen minäkin neljä lasta synnyttänyt ihan normaalisti alateitse. Ei mun alapääni kyllä imaise mitään sisäänsä penkillä istuessani. Korkeintaan housut kastuu jos märälle penkille istahtaa aivan samoin kuin yhdenkin lapsen synnyttäneellä. Jos alapääsi jotain imaisee niin suosittelen kyllä pikaisesti lääkäriin menoa, normaalia se ei ole vaikka kuinka olsi värkki levinnyt.
 
Samaa mieltä.
Vaikka kysymys olikin ehkä vähän erikoinen, vastaukset ja reaktiot siihen ovat harvinaisen typeriä, lapsellisia ja paljastavat lähinnä vastaajien henkisen kehitystason. Mutta täähän se on meininki sivistymättömillä ihmisillä yleensä. :)
Ihmettelen, ettei kaksplus oo mitenkään puuttunu tähän, osa vastauksista menee melkolailla alta riman.

Toivottavasti hyvä kysyjä et tästä lannistunut. Jos asia huolestuttaa, kannattaa ehkä laittaa tarpeeksi paksut housut (vaikka farkut) ja vaikka terveysside, niin vettä ei ehkä pääse niin helposti joka paikkaan. Ja täytyy sanoa, että ei siinä uimahallin vedessäkään tosiaan turhaan ole sitä klooria pöpöjä tappamassa. Vaikka en ole tällaisesta ongelmasta ennen kuullut, niin eipä se tarkoita, etteikö sitä voisi olla olemassa!

Kauhea analyysi ihan vaan siitä, että sinä satut olemaan tosikko ja toiset ottivat asian huumorilla. Jos huumorintajuinen ihminen on sama asia kuin "alhaisella kehitystasolla oleva", niin olen sitä sitten hyvin mielelläni.

Pysyttele sä vaan totisena torvensoittajana ja pidä itseäsi ihan vapaasri ylenpiarvoisena, saat siellä älysi huipulla ihan ylhäisessä yksinäisyydessä pysytelläkin, tai no onhan teitä pari kaimaa täällä aina joilla pipo puristaa.
 
kyllä sinne römpsään voi mennä vettä tai ilmaa, niitä ne on ne pimppipierutkin. itsellä oli tympeää käydä uimassa pian synnytysten jälkeen, kun paikat oli vielä löysempänä... eli tuntui välillä semmonen holahdus, kun vesi tuli ulos sieltä.. sitä en tiedä, kuinka paljon vettä tuossa kyseisessä laitteessa penkin päällä on... jos paljon, niin ihan aiheellinen kysymys on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fränk Turner;24187210:
Mites tällanen samankaltainen neito Raketissa(space shotissa)? Tuleeko jäätävä pillupieru?

Tai aatella jos se sais sieltä vesilaitteesta tuotua litratolkulla sitä vettä mukanaan tohon space shottiin, niin siis jos saisi... Niin aatelkaa mitä vesipommeja vois päästellä sieltä korkeuksista...
 
Kysymys voi olla hyvinkin aiheellinen. Yhdyn kuitenkin yhteen edellisistä kirjoittajista, että olisi syytä treenata lantionpohjaa jos noin käy. Löysä lantionpohja voi aiheuttaa jatkuessaan melkoisia ongelmia. Olen itsekkin synnyttänyt alateitse neljä mukulaa, ja jokaisen jälkeen olen treenannut lihakset omille paikoille ihan oman terveyten ja hyvinvoinnin takia.
 
Mulla oli viimeksi aika likaiset alkkarit jalassa kun olin Vonkaputouksessa. Hyvin huuhtoutui siis kalsarit sitten siinä, mutta seuraava sai housun takamukseen osan minun pöpöistäni...
 
Olemme jo vuosien ajan tutkineet ongelmaa ja juuri tuo Linnanmäen laite on kohonnut ongelmalistan kärkeen. Haluaisin vielä tarkentaa, että onko mainitsemastasi reiästä tullut koskaan muikkuja, särkiä tai siikoja? Teemme yhteistyötä valtion kalatalouden tutkimuslaitoksen kanssa ja tämä saattaisi kiinnostaa heitä tutkimuksellisessa mielessä...

tämähän selittää sen, miksi pillun sanotaan joskus haisevan silakalle :x
 
kohta 40.v. olen käynyt kaikki lintsin laitteet tähän kesään asti, selkäni on sanonut yhteistyön irti, joten en voi laitteisiin mennä. En ole ikinä saannut mitään tautia mistään huvipuistoista....ja niissä on käyty.( tosin en myöskään ole istunut niissä pylly paljaana) pöpöjä voi tietty tulla myös kun käy vessassa ku siel on pakko riisuu housut ....mutta eipä ole sieltäkään mitään pöpjä matkaan tarttunut. joten hyvät ihmiset järjen käyttö on edelleenkin sallittua, ja muistakaamme vanhat hyvät ja toimivat sananlaskut: se mikä ei tapa, vahvistaa. jos sauna,viina ja sisu ei paranna nii sitten se on kuolemaks..... näillä oon pärjännyt.... aurinkoista kesää ja nauttikaa huvipuistoissa ja vesipuistoissa ja antaakaa lastenkin nauttia :D
 
Ap:n kysymyksen ymmärtäneenä olen miettinyt samaa uimahallien porealtaissa.

Siellä kun on sitä vesisuihkua vetenalla ja usein kans menee vettä "messuhalliin", ja kun nousee niin vesi purskahtaa pihalle. Miettinyt että kuinka hygieenista on...

Ps. Mulla kaks hätäsynnytystä ja silti messuhalli imee enemmän vettä Lmbivessapaperi.--
 
tehnyt 6 lasta.. Ensimmäinen hätäkeisarin leikkauksella seuraavat 5 0ylimääräisiä nesteitä.. synnyttänyt. Eipä ole moisia huolia. Fin 4 lasta tehnyt ole jumpannut? Kyllä pysyy oma torttu kuivana eikä ime ylimääräisiä.. Mutta huolensa kullakin. :D
 
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.

Itselläni on yksi synnytys takana. Kärsin 30 tuntia ja siinävaiheessa kun vauvan pää jäi lantionseudulle "luiden" väliin jumiin, ei ollut muuta tehtävissä kuin keisarinleikkaus! mutta toki ymmärrän jos sun vehe on kokoa extra large, joka osaa vielä imasta vettä sisään niin kannattasko harkita "jumppaa" :D
 
Ensinnäkin... Itse olen peräti 2 kertaa käynyt vonkaputouksessa. Eikä siinä kummallakaan kertaa ole ollut niin paljoa penkillä vettä, että olisi edes minkäänlaista mahdollisuutta "hörpätä" vettä sisään. Sitä näet saa olla aika paljon, että moinen olisi mahdollista.

Toiseksi yleensäkkin housut estävät veden vapaan pääsyn emättimeen. Ainakin yleensä.

Niille jotka ovat loukkaantuneita ketjun sisältämistä vastauksista, jokaisen viestin alareunassa on teksti Ilmoita asiaton viesti. Sitä klikkaamalla, ylläpito saa helpoiten tiedon asiattomista ja loukkaavista viesteitä. Tänne ketjuun asiasta valittaminen tuskin paljoa auttaa. Koska ylläpito ei pysty ihan kaikkia ketjuja ja viestejä seulomaan.

Olen pahoillani jos tänne kirjoitetut viestit ovat loukanneet ketjun aloittajaa. Tietenkään en voi pyytää anteeksi kuin omia kommenttejani. Voin myöntää, että ketju sisältää runsaasti viestejä jotka ovat joidenkin mittakaavojen mukaan asiattomia. Mutta ketjun viestit ovat huumorilla kirjoitettu, tietääkseni niistä monikaan ei ole suunnattu suoraan alottajalle loukkaukseksi. Mielikuvaleikkiä lähinnä.

Jos ketjun sisältö on mielestäsi asiatonta. Älä lue ketjua.
 

Yhteistyössä